Behringer ULTRALINK PRO MX882

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

Behringer ULTRALINK PRO MX882

Heeft iemand ervaring met dit apparaat ??

Het lijkt me een erg handig dingetje omdat ie als mixer en splitter te gebruiken is. Maar hoe zit het met de kwaliteit ervan ?

Ruist ie ? of valt dat reuze mee bij dit apparaat ?

Of weten jullie misschien vergelijkbare apparaten in dezelfde prijscategorie ?
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!
  • Pieter Huijgen
    • Sep 2003
    • 766

Ideaal apparaatje. Laatst gebruikt toen een signaal van een DJ setje verdeeld moest worden naar wat monitorveldjes, FOH en een extra EQ voor het laag. Absoluut de moeite waard voor het geld, en de ruis die valt best wel mee.
    Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• arie
      • Feb 2003
      • 550

heb ook zo'n ding, is altijd handig om er bij te hebben.En de ruis valt inderdaad mee.gr Arie

Comment

• flurk
        • May 2003
        • 409

Net zo'n apparaat aangeschaft.Werkt best aardig.De ruis valt zeker mee.En ook de prijs.
        Ik heb de MX882 wel enkel in de splitter-functiegebruikt.Over een lange afstand(zo'n 30 meter).

Comment

• denkomieken
          • Jan 2004
          • 111

je heb nu zo'n apparaatje ietjes meer dan een jaar in gebruik en moet zeggen dat het een heel leuk handig dingetje is die me in vele gevallen toch uit de noot helpt.

Qua ruis valt het wel mee maar moet wel zeggen voor recording is hij wel de zwakste schakel in mijn kring. Maar erg is het zeker niet(de ruis).

grtz
          ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• Jag
            • Nov 2002
            • 319

Ik gebruik zo'n splitmixer van Behringer ook wel eens (ik denk alleen een oudere versie ofzo, bij ons zitten er geen signaal LEDjes op), maar vind het helemaal niks. Vervormt veels te snel, klankmatig verschil tussen outputs en verschil in level. Ik pak wel gewoon een matrix output op de mixer als ik extra outputs nodig heb.

Comment

• major tom
              • May 2004
              • 108

Regelmatig gebruiken we deze apparaatjes (we hebben er 2), eigenlijk naar alle tevredenheid.Zowel als splitter en mixer en leveler, een erg handig ding!. De ruis valt trouwen reuze mee.

Comment

Working...