Soundcraft GB4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lampie_01
    • Apr 2005
    • 55

citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës

citaate GB4 is verre van een low budget tafel... Weet geen exacte prijs, maar zal alleszinds niet voor minder dan 2000 euro over de toonbank (zal al een grote toonbank mogen zijn) gaan denk ik...
    Hij is iets goedkoper dan een Midas Venice...Alleen meer mogelijkheden...En....modulair opgebouwd, al is het van binnen...
    Als ik mocht kiezen tussen die Soundcraft GB4 en een Midas Venice..koos ik toch voor de venice...Eenmaal Venice, altijd venice. Vind het echt mooie fijne tafels om mee te werken, maar goed, wie weet krijg ik nog eens een GB4 onder handen. Kijken wat het zich brengt

Groetjes Lampie
    Powerrrrrrrrr...

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Dus???? Die laatste begrijp ik niet helemaal....
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

citaat:Geplaatst door lampie_01

citaate GB4 is verre van een low budget tafel... Weet geen exacte prijs, maar zal alleszinds niet voor minder dan 2000 euro over de toonbank (zal al een grote toonbank mogen zijn) gaan denk ik...
        Hij is iets goedkoper dan een Midas Venice...Alleen meer mogelijkheden...En....modulair opgebouwd, al is het van binnen...
        Als ik mocht kiezen tussen die Soundcraft GB4 en een Midas Venice..koos ik toch voor de venice...Eenmaal Venice, altijd venice. Vind het echt mooie fijne tafels om mee te werken, maar goed, wie weet krijg ik nog eens een GB4 onder handen. Kijken wat het zich brengt

Groetjes Lampie
        1) appels/peren
        2) oordelen over iets dat je nooit gebruikt hebt?
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

Nou...vanmiddag stond dat laaste stuk tekst er niet....stond er alleen het citaat...
          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Lightjockey_richie
            • Sep 2004
            • 119

Nou...vanmiddag stond dat laaste stuk tekst er niet....stond er alleen het citaat...
            klopt, heb t ff aangepast, stond er inderdaad wat raar op, Maar ik oordeel niet over de GB4 dat het niks is of juist wel, ik vind Midas gewoon fijn werken
            We Love Crown With GAE

Comment

• esound
              • Oct 2004
              • 193

Heb net de gb4 40 channel versie op gehaald en uitgetest ben uittermate tevreden en in mijn nopjes.( oude tafel was een yamaha emx5000 20 )

Nette afwerking, goede sound, degelijk.

En nu nog live testen maar denk wel dant dat goed zit.

Comment

Working...