Heb van AV-Totaal voor 5 shows (musical) een set van 25 beltpacks gebruikt: Ging zendertechnisch behoorlijk vlekkeloos moet ik zeggen!! Maar hadden wel wat probleempjes met de JTS headsets die een beetje snel dicht liepen bij hardere stemmen. De handhelds (zowel dynamisch als condensator) vind ik niet klinken, heb er al wel een gehoord met sm 58 kop erin: heeeeel acceptabel!
JTS Zenders/ontvangers
Collapse
X
-
Ik gebruik die JTS dingen al weer twee jaar. Ik vind mijn Sennheiser 3000 vaak toch wel wat kostbaar voor sommige evenementen, zoals sportevenementen etc. Ik weet niet hoe het komt, maar de reikwijdte is gigantisch, soms meer dan 100 meter tussen gebouwen. Ik vergelijk hem met de 3000 en dan hebben ze daar toch echt wel naar gekeken.
Mooi is de piloottone squelch, waarbij de de mic onhoorbaar kunt aan en uitzetten. De batterijruimte is ook afgekeken van de 3000, maar dan voor twee penlites.
Op de ontvanger mis ik een squelch instelling, maar die heb ik ook nog niet nodig gehad. Overigens heb ik die bij de 3000 eens ingesteld en heb daar verder nooit meer aan gedraaid.
Ik heb het spul ook opengeschroefd, ik moet zeggen dat het er allemaal heel erg strak uit ziet, keurig met HF blikjes, helemaal volgens de laatste technieken, smd etc.
Ik heb er nu vier en ook de beltpackjes. De headsets zijn wat goedkoop en na een avondje gebruik is je hoofd wat smaller, maar je kunt niet alles hebben.
Van de toestellen die ik verkocht heb, heb ik nog geen defecte exemplaren teruggezien. Bij Senn EW series heb ik toch meerdere malen ongevoelige ontvangers gehad, doordat er filters in defect waren. Over de schakelaartjes wil ik het helemaal niet hebben!
De geluidskwaliteit is voor mij ruim voldoende, temeer omdat mijn geluidssets ook niet de top of the bill zijn.
JohnOverigens ben ik van mening dat 100volt ook goed kan klinkenComment
-
Nu merk ik net dat JTS dezelfde beltpack's heeft als Dap, EB193. Zijn dat effectief dezelfde zendertjes of zit er andere elektronica in? De specs zijn nagenoeg gelijk aan elkaar.
Ook het microfoontje is identiek, behalve de kleur (EH2 bij Dap).
Ik moet zeggen: die dapjes doen het heel goed (met z'n 6 tegelijk), gezien de prijs. Ik gebruik de EH1, EH2, EB193 en EW193 van Dap voor amateurtheater, dit in combinatie met m'n digitale mixer.
Groetels,
PinoMuziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...Comment
Comment