Ervaringen CAD micro's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dikke Foaf
    • May 2003
    • 618

Ervaringen CAD micro's

http://www.cadmics.com

Ik ken de micro's totaal niet, maar ben misschien van plan van een setje drummics daarvan aan te schaffen.
    Heeft er iemand een idee tov welke merken deze micro's zich verhouden? Ik hoor zeggen dat het de Amerikaanse Shure zou zijn.
    Of zijn het budget-micro's? Gezien de prijs vrees ik een beetje dat het richting budget-micro's gaat.
    Wie kent ze, wie gebruikt ze en zijn ze goed?
  • Carl
    • Nov 2000
    • 907

Ik heb enige ervaring, niet veel.
    Ik bezit een c417, goedkoop maar klinkt prima.
    De e100 werkt zeer goed, basdrum en blaasinstrumenten erg goed.
    Zangmic: c95 ooit getest, was heel goed, wordt echter niet meer gemaakt is nu c195, nog niet getest.
    Ook heb ik twee gxl-1200's die vind ik niet zo goed.
    De rest ken ik (nog)niet, wel van horen zeggen, dat de studio mic's prima zijn.

Comment

• levelms
      • Nov 2004
      • 57

Wij hebben diverse cad microfoons in de verhuur en iedereen is zeer te vreden
      Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal

Comment

• Dikke Foaf
        • May 2003
        • 618

@Carl
        Kan je iets meer specifiek zijn over die gxl-1200's? Wat is er dan niet goed aan? De klank? En in welke zin vind je die niet goed?

@Levelms
        Kan je ook iets meer specifiek zijn Welke mics heb je in de verhuur dan? Bij mij gaat het meer om de drummics.

Comment

• levelms
          • Nov 2004
          • 57

Wij gebruiken de ICM147 als overhead en de TSM411 als snare/tom en de kbm412 als basedrum
          Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal

Comment

• nightline
            • Oct 2002
            • 1001

Ik heb sinds 1,5 jaar een set CAD mic´s ingebruik en als dit budget mics zijn, vindt ik ze erg goed.
            En er zullen best betere zijn, en ik denk dat bijna iedereen z´n eigen spullen toch de beste vindt. Wil je een goede afweging maken, dan zul je naar een muziek zaak moeten, en een A-B vergelijking doen.

Groeten

Jack