[AMP's] ProDJUser M570 of 2 AB-600LX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djkoen
    • Nov 2002
    • 85

[AMP's] ProDJUser M570 of 2 AB-600LX

Hey!,

Ik kan kiezen om een nieuwe ProDJUser M570 aan te schaffen. Of 2 gebruikte AB Precedent 600-LX versterkers. De AB Precedent britch ik ieder.. Kom bij beide versterkers totaal op 2x 750watt@4ohm.

Maar welke versterker zal ik nemen... Welke versterker geeft de beste kwaliteit? Ze worden gebruikt om 2 Yamaha 18" Baskastjes aan te sturen.

Mvg,

Koen de Kok
    Sound Projects Master Blaster: Beetje vreemd, maar wel lekker.
  • bones2001
    • Aug 2003
    • 741

Die AB's zou ik lekker vergeten, en helemaal niet in bridge.
    Die dingen hebben echt geen koeling.
    Mixen is net als schilderen.
    Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• stef1
      • Jan 2004
      • 25

Ik heb een paar dagen geleden de zwaarste van de prodjuser serie geprobeerd, leuke versterker maar helemaal niet geschikt voor bas, dit is namelijk een versterker die ondanks dat hij erg betaalbaar is, heel erg strak en daarom ongeschikt is voor bas. Hij geeft nog veel minder sub en laag als een dure qsc pl 236.

Van de andere versterker weet ik niet, want die heb ik nooit geprobeerd, dus daar heb ik geen oordeel over.

Ps- Als je niet te hard wilt gassen met je kastjes, je kan er wel erg mooi laag mee maken, maar dat is nou net wat veel Dj niet echt willen, Ze willen Knalleeeeeen.

Grtz S
      Palmer heeft leuke en betaalbare Amps die veel laag geven(voor info laat maar wat weten)

Comment

Working...