ECLER EPC 7000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djjake
    • Oct 2004
    • 126

ECLER EPC 7000

Heeft er iemand ervaring al dan niet positief/negatief omtrent het Ecler EPC7000 systeem?

Heeft er iemand weet van een verhuur firma dewelke met dergelijke systemen werkt?

De technische specificaties van dit systeem zijn behoorlijk wat of beter gezegd Watt, alsook de SPL van dit systeem.

Heeft iemand zo'n dergelijk systeem zien of horen werken en wat zijn de bevindingen ervan?

Greetz en ik hoop dat mijn onderwerp blijft bestaan.
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Van mij mag het hier blijven en hoort het hier ook...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• djjake
      • Oct 2004
      • 126

Ja jongens ik wordt hier door de moderators ook constant verplaast hé, ma goed, geen kwaad woord , daarvoor dienen ze tenslotte.
      Hierbij even de specificaties van het EPC 7000 systeem:

6136W RMS
      4 Ohm
      1 kHz
      1% THD
      Maximum SPL 148/1m
      frequency response (-3dB): 43Hz - 21kHz

Versterker rack:
      1x PAM 1100
      1x PAM 4100
      1x PAM 6100
      1x EPC 200s processor

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Excuus!
        Ik werd in mijn zoektocht naar meer info (de topic starter was wat beknopt) op het verkeerde been gezet op de site van Ecler...Ik kwam op een dj mixer uit!

Vandaar het misverstand...sorry!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

Als ik die spec's zo bekijk, vind ik die SPL nog al hoog...Komt een gemiddeld Turbo, Nexo D&B e.d. setje niet aan..
          Olaf Duffhuës

Comment

• djjake
            • Oct 2004
            • 126

Idd Olaf, de SPL waarde is hoog. Net daarom dat ik mij ook de vraag stel of dit effectief zo is en klopt. Ik hoop dan ook dat er misschien mensen of verhuurfirma's zijn dewelke vaak op het forum komen die zo'n dergelijke set zouden bezitten en deze specificaties kunnen staven.

In ieder geval bedankt voor je reaktie.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

148 dB, tot 21kHz, nou, nou, welke hifi boer heeft hier weer een folder voor bedacht??

ik weet uit ervaring hoe ingewikkeld het is om boven de , zeg, 8 kHz nog zuiver en hard te gaan....

Comment

• djjake
                • Oct 2004
                • 126

De specificaties dewelke ik opgegeven heb zijn deze die op de officiële folder staan en ook op hun site staan dezelfde specs.
                zie http://www.ecler.es

Kan een meting van 148dB wel gedaan worden met een simpele dB meter. Meestal gaan die tot 140 à 145dB max, dacht ik toch.

Comment

• djjake
                  • Oct 2004
                  • 126

Blijkbaar zijn er weinigen die het systeem kennen of al gezien of gehoord heeft gezien de reakties. Spijtig

By the way, iemand ervaring met de Ecler PAM versterkers??

Comment

• ronny
                    • Dec 2002
                    • 2138

citaat:By the way, iemand ervaring met de Ecler PAM versterkers??
                    ervaring kwa gebruik niet, maar heb ze wel al van binnen gezien. zien er zeer degelijk en robuust uit en dat blijken ze ook wel te zijn aan de reacties van gebruikers...

mvg
                    ronny
                    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• djjake
                      • Oct 2004
                      • 126

Toch strange dat er zo weinig reaktie komt op dit onderwerp. Kent niemand dit systeem of zo of heeft nog niemand dit horen spelen?

In ieder geval heeft Ecler wel nog twee EPC-systemen uitgebracht, namelijk de EPC 5000 en de EPC 6000. Heeft echt niemand hier ervaring mee??

Comment

• Olaf Duffhuës
                        • Oct 2000
                        • 2477

Tja...waarschijnlijk zwerver er weinig van die systemen rond..Maar ik heb er even mijn gedachte over laten gaan..En ik heb zon systeem ooit gehoord, als ik me niet vergis...Volgens mij heeft of staat er nog steeds zon set in de Steeg in Venray...Het viel me niks tegen, maar ook niet mee...En dat SPL verhaal geloof ik eerlijk gezegt niet, als het zon systeem is als in de Steeg...
                        Olaf Duffhuës

Comment

Working...