Tascam DM24

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ph4xo
    • Nov 2004
    • 6

Tascam DM24

Hallo,is er iemand die mij kan vertellen of de Tascam DM24 iets is voor LIVE gebruik.

Was eerst zinnens de BehringerDDX3216 aan te schaffen maar wil toch wat meer uitgeven als dat nodig is.

Reden hiervoor is dat mijn huidige analoge mixer + Rack te zwaar is en vervoerproblemen hebben.

Ik hoor het wel,

groetjes
  • giserke
    • Nov 2003
    • 456

wat weinig XLR kanalen hé

Comment

• ph4xo
      • Nov 2004
      • 6

Betreft die XLR kanalen,ik heb 9 Mic's rest is line.

Wil alleen of de DM24 een goede keuze is (ik mix altijd bij dezelfde band).

Comment

• Daan Hoffmans
        • Aug 2000
        • 1225

Vertel eens iets meer...
        Wat voor'n band, welke bezetting, waar bestaat de rest van je systeem uit, hoe vaak spelen ze, onder welke omstandigheden, etc...
        <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• giserke
          • Nov 2003
          • 456

sorry, ik had het over de TM-D1000
          Inderdaat de DM heeft 16XLR ingangen voor microfoons
          Is een leuke mixer. Zeker als je er de firewire kaart in steekt

en als ik moet kiezen tussen tascam of behringer, heb ik rap gekozen

Comment

• ph4xo
            • Nov 2004
            • 6

De band bestaat uit 8 muziekanten en spelen country music,6x vocals,lead guitar/accoustic guitar/mandolin(2x)/viool(fidle)/keyboards/accordion/drums (getriggerd behalve snaredrum op Ddrum)/bas guitar/steel guitar.Zijn in het bezit van een Soundcraft Spirit8 32/8/2 verder een TC M3000 voor de vocals een Yamaha rev500 voor o.a snaredrum,een Behringer compressor(4voudig),een Ultramizer(2x),een DBX 215 eq,een (alweer) Behringer ultraflex.De PA is een Stage Accompany Performer2 set.
            Wij zijn geen profs en spelen zo'n 60 keer per jaar.
            Tot nu toe goed geluid en geen problemen TOT wij die bus toch eens gaan nawegen,blijkt dat die 905 Kg over het toegelaten gewicht zit.
            Zwaardere bus =ander rijbewijs/meer kosten.
            Dus kleine bus met lichte aanhanger &lt;500Kg en gewicht besparen.
            De Soundcraft en rack wegen ongev 130Kg.

Comment

Working...