L'acoustics <=> Lab Gruppen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sub18e
    • Oct 2004
    • 12

L'acoustics <=> Lab Gruppen

Ik kan een tweedehands versterker kopen van L'acoustics (LA 24A). Deze versterker lijkt hard op FP3400 van Lab Gruppen. Heeft L'acoustics enkel hun merknaam op het front gezet of zijn er ook interne verschillen? En voor de betrouwbaarheid: de versterker is iets meer als een jaar oud en zou enkel voor mid versterking gedient hebben. Is het in feite het risico waard om z'on toestel tweedehands te kopen. Na hier op het forum rondgekeken te hebben heb ik toch begrepen dat Lab Gruppen bij de top hoort!
  • Klaaske
    • Jun 2003
    • 571

L'acoustics amps zijn idd hetzelfde als Labgruppen, evenals Chevin & Audio Performance.
    <font size=\"1\">
    Groeten,
    Jaap
    <b>
    -[GSXke :)]-
    </font id=\"size1\"></b>

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

citaat:Geplaatst door Klaaske

L'acoustics amps zijn idd hetzelfde als Labgruppen, evenals Chevin & Audio Performance.
      Zoals gezegt klopt het wel [^]
      behalve chevin en de rest doen alsof ze ????????????????????
      Ik heb chevins zien sterven op optredens, maar dan ook letterlijk, gewoon uitvallen [V]
      Lab-Gruppen is een ander verhaal, vraaag het even aan Eric Clapton nog nooit een L-G uitgevallen [^][^]
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• soundshaper
        • Dec 2003
        • 25

citaat:L'acoustics amps zijn idd hetzelfde als Labgruppen
        Ja , vanaf de buitenkant gezien (behalve het merkje). Maar binnenin zijn ze wel gemodificeerd naar L-acoustic normen. Weet niet precies meer wat er aan gemodificeerd is, zal dat nog wel ff opzoeken.
        Joosten mag het weten...

Comment

• Klaaske
          • Jun 2003
          • 571

Ik niet, heb Audio Performance versterkers, haal je de front eraf staat er netjes Chevin Research. Dirk, welke Chevins waren dit precies die uitvielen ? A-series ?
          <font size=\"1\">
          Groeten,
          Jaap
          <b>
          -[GSXke :)]-
          </font id=\"size1\"></b>

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Ik niet, heb Audio Performance versterkers, haal je de front eraf staat er netjes Chevin Research. Dirk, welke Chevins waren dit precies die uitvielen ? A-series ?
            Kweet niet welke reeks het was maar die DJ had er 3 bij en er vielen er telkens twee uit,
            Hij heeft nu Lab-Gruppen gekocht
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Michel_G
              • Dec 2003
              • 376

Collega die ik ken heeft erg veel problemen gehad mijn zijn chevins A-series. Zonde, want het zijn opzich leuke ampjes en daarbij komt dat ze absoluut niet echt goedkoop zijn.

(ps. ik geef toe, tis dus geen eigen info, maar zijn zijn verhalen. Even voor de duidelijkheid dus[])
              Is weer terug !

Comment

• Winegum
                • Jan 2004
                • 1

De inputgevoeligheid is aangepast bij die amps van 'L Acoustics. Dat betekend dat je er wat meer signaal in moet stoppen dan 'normaal'
                Het zijn overigens uitstekende amps, heb er tenminste nog nooit een stuk gehad .

Goede keus wat mij betreft. Dat wil overigens niet zeggen dat er niet meer goede amps zijn , maar de vraag ging over LA24.

Greetz Winegum

Comment

Working...