Sinds enige maanden zijn wij bezig onze nieuwe geluidsset samen te stellen. De set bestaat sinds kort uit 4x EV Deltamax (12"/2"), 4x ESW1018 en 2x SA W-Bin. Hiervoor beschikken wij over 2x Carver PM1201 (mid + hoog), 1x Carver PX1450 (W-bin) en 1x T.Amp TA3200 (komt nog binnen).
Als processing beschikken wij over de 2 originele EV controllers voor mid/hoog, en nog een Behringer CX2300 (over van oude set). Deze laatste lijkt mij de zwakste schakel (en verantwoordelijk voor ruis)...
Graag wil ik de set gaan processen, om zo eenvoudig de instellingen voor verschillende set-ups en locaties te kunnen aanpassen.
Daarbij zijn wij in de volgende apparaten geïnteresseerd:
Behringer DCX-2496 (EUR 450 incl.)
DBX Driverack 260 (EUR 759,- incl.)
LEM DX24/26+ (EUR 400,- incl.)
Electro Voice AC-One (EUR 490,- incl.)
Welke processor raden jullie aan, en waarom? Is het daarbij verstandig de huidige controllers van EV te behouden?
Als processing beschikken wij over de 2 originele EV controllers voor mid/hoog, en nog een Behringer CX2300 (over van oude set). Deze laatste lijkt mij de zwakste schakel (en verantwoordelijk voor ruis)...
Graag wil ik de set gaan processen, om zo eenvoudig de instellingen voor verschillende set-ups en locaties te kunnen aanpassen.
Daarbij zijn wij in de volgende apparaten geïnteresseerd:
Behringer DCX-2496 (EUR 450 incl.)
DBX Driverack 260 (EUR 759,- incl.)
LEM DX24/26+ (EUR 400,- incl.)
Electro Voice AC-One (EUR 490,- incl.)
Welke processor raden jullie aan, en waarom? Is het daarbij verstandig de huidige controllers van EV te behouden?
Comment