Behringer EURORACK UB1204FX-PRO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DBAirwave
    • Apr 2003
    • 70

Behringer EURORACK UB1204FX-PRO

We overwegen om een Behringer EURORACK UB1204FX-PRO aan te kopen voor thuisgebruik.
    We hebben namelijk een kleine ruimte waar we met ons bandje in repeteren, voldoende geïsoleerd.
    Sinds enkele weken staat daar een computer, waar we via Wavelab al enkele dingen hebben opgenomen. Nu zouden we het graag nog een beetje beter doen, en ons dit paneel aanschaffen. Het zou juist voldoen aan onze behoeften. Maar heeft er iemand ervaring mee met dit paneel? Is dit aan/af te raden? Brengen die effecten op dat paneel iets op?
    Meer info kunnen jullie vinden op http://www.behringer.com/UB1204FX/index.cfm?lang=ENG

Alvast dank!

• giserke
    • Nov 2003
    • 456

op die effecten zou ik niet te veel rekenen. Je moet gewoont 'plat' kunnen opnemen zonder bijkleuring. Die kun je later toevoegen.
    Het belangrijkste is, de ruis-signaal verhouding. Wat is de uitgang gebalanceerd?

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

Ik heb zelf een voorganger hiervan zonder deze effecten gehad. De toonregeling was niet geschikt voor microfoons in oefenruimtes en kroegen. Als je nu voor weinig geld zoiets wil? Koop een Tapco mixertje met een los galmpje. voor dit gebruik zijn zelfs de goedkoopste digitale galmpjes van phonic goed zat. Dan ben je voor €200,- klaar maar hebt een uitstekend mixertje + effect.

Ik heb nu een 2mic+2stereokanalen Tapco (€99!) het ding is onwaarschijnlijk goed.
      lekker belangrijk!

Comment

• rolanddeg
        • Nov 2004
        • 337

Ik heb ervaring met de 1622FX (iets kleiner model maar zelfde effect module. ik kan je verzekeren: die effectern zijn bagger. Echt de goedkoopste troep die je kan verzinnen. je word gek van de ruis en de delay enz zijn niet bijzonder mooi. Om een beginnende band mee te mixen zonder de effecten te gebruiken is hij wel bijzonder geschikt, ik gebruik hem ook bij mijn eigen band. Nooit problemen mee gehad, werkt simpel, werkt altijd, lekker compact en 2x aux. De xlr uitgang is geloof ik gebalanceerd, de jack uitgang niet.

Groeten, Roland

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

hoi allemaal, heb net zelf dit mixertje aangeschaft maar ZONDER de effecten (ging er al vanuit dat ze niets waard zouden zijn).
          Van tafel zelf zeer tevreden!

Comment

• rolanddeg
            • Nov 2004
            • 337

goeie keuze, voor kleine beginnende live bandjes of lekker thuis experimenteren is deze lijn perfect!

Comment

• DBAirwave
              • Apr 2003
              • 70

We zijn nu bezig met drumopnames in onze kleine ruimte voor de opname van onze demo CD, en dat blijkt zeer goed te lukken!
              Voorlopig dus nog altijd zeer tevreden.
              Zal jullie binnenkort verkoopprijs laten weten van dat schijfje.

Comment

• Niels1987
                • Oct 2004
                • 57

LET OP !!! :tip kijk ff veder dan dat je neus lang is want ik heb met zo`n gewerkt... brom er in en ruis ...

ik weet niet wat je buget is maar : http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=5214
                lijmklem rigging :S

Comment

• rolanddeg
                  • Nov 2004
                  • 337

Niels,
                  die brom op school kwam door A een kapotte kabel B een leuke gitaar versterker en C door het effectapparaat waar de output nog van open stond...

Comment

• Niels1987
                    • Oct 2004
                    • 57

toch bleef er een brom inzitten... ben niet doof ofzow ...
                    lijmklem rigging :S

Comment

Working...