Phonic MR 2443 A

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Phonic MR 2443 A

Hallo,
    Zijn er mensen die ervaring hebben met deze tafel? Ben namelijk van plan om deze te gaan aanschaffen. Hij gaat gebruikt worden voor het mixen van kleine bandjes en uitversterken van uitvoeringen en dergelijke. Heb deze tafel nu gezien bij F**db*ck voor 599 euro.
    veel verder gaat mijn budget ook niet helaas.
    oleole ik heb EV :)
  • major tom
    • May 2004
    • 108

Dit type heb ik dan niet, wel een andere, ach het werkt best wel leuk zeker voor dat geld, ff heel eerlijk: de headroom op mic's valt wat tegen en klankmatig is het nogal killetjes. Is een 2de hands tafel van een bekend merk wellicht een optie? er is veel op dat gebied tekrijgen ook bij die muziekwinkel en met Gara!

Comment

• MSSS
      • Jul 2003
      • 365

Tweedehands is een optie maar liever niet, heb het liever gewoon nieuw Maar mocht er iemand nog andere opties hebben hoor ik het graag! de klank is wellicht te verhelpen met gewoon goede mics?

Comment

• mbottens
        • Feb 2004
        • 743

citaat:Tweedehands is een optie maar liever niet, heb het liever gewoon nieuw Maar mocht er iemand nog andere opties hebben hoor ik het graag! de klank is wellicht te verhelpen met gewoon goede mics?
        Nee, het resultaat wordt wel beter met goede mic's maar het probleem van te weinig headroom of minder lekkere EQ's is niet te verhelpen door een betere mic te kopen. Ik werk wel eens met zo'n grote 32 kanaals Phonic en ja ik ben ook niet zo te spreken over die mic preamps. Je kunt ook voor de andere low budget fabrikant gaan: Behringer. Ik weet niet als dat beter is maar in jouw budget moet je gewoon tussen die twee kiezen. Mits je bijvoorbeeld aan 16 kanalen genoeg hebt?? Dan kun je gaan voor een kleinere Yamaha.

Groeten Martin
        Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

Ja, ik denk dat ik aan 16 kanalen genoeg heb. Ik Begrijp dus goed dat er weinig verschil tussen behringer en phonic zit? Mocht het zo zijn dat behringer betere mic preamps heeft dan ga ik voor een tafel van die fabrikant. Heeft iemand daar informatie over?

Comment

Working...