Advies: welke mixer en efx voor tape acts,

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

goeie optie: een gl2 van A&H (voorloper van de wizzard, echter beter van klank en nog nooit problemen mee gehad) of evt. een 2e hands K1 van soundcraft, ook helemaal niets mis mee, en denk 2e hand dus beide wel voor n leuk prijsje te krijgen.

Heb je overigens wel al ervaring met digitaal? Anders zou ik het, als je snel wil beginnen, toch nog lekker op analoog houden!

Enne, kwa effecten: gewoon een tc-M one erin, kan je alle kanten mee op, en is niet eens zo heel gek duur! Kwa md spelers, gewoon de huis, tuin en keuken spelers gebruiken van sony, doe ik zelf ook, en nog nooit gezeik mee gehad.

Veel suCCes!
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Tristan
      • Oct 2004
      • 121

Thnx, ik heb wel eens met een digitale mixer gespeeld 02r (maar niet echt heel serieus) Ik heb alle tijd maar ik wil het wel goed doen, ik ben nog niet echt op zoek naar bands, dat doe ik nu soms in jongerencentrum. En tape artiesten lijkt voorlopig echt nog wel meer mijn ding, en voor de grote bands leen ik wel heel erg goedkoop een yamaha 32/12 van de baas.
      tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• cobi
        • Aug 2002
        • 1083

citaat:Geplaatst door sis

citaat:Geplaatst door Tristan

Ik heb heel erg lang gezocht op internet naar een 2e hands 01V, en had er 1 gevonden van 900 euro met case! is dat een redelijk prijs voor een 2e hands. En weet iemand mischien in welke richting in voor de tascam digi 2eh. zou moeten zoeken.
        De prijs is véééél te hoog [V]
        Ik heb de mijne verkocht voor 650 euro
        sis
        zat daar ook een case opheen?

Ik vond die prijs nog wel mee vallen. Het is een behoorlijk gewild mixertje en een case is ook niet goedkoop. 900 euro lijkt me wel redelijk.
        Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• jans
          • Feb 2003
          • 869

citaat:Geplaatst door Ws Soundexpresse

goeie optie: een gl2 van A&H (voorloper van de wizzard, echter beter van klank en nog nooit problemen mee gehad) Veel suCCes!
          Deze ervaring heb ik ook met de GL2.

Digitaal heeft natuurlijk het voordeel dat je lekker compact kunt, en dat je het signaal uitgebreid kunt bewerken cq corriceren.
          Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

citaat:Geplaatst door cobi

citaat:Geplaatst door sis

citaat:Geplaatst door Tristan

Ik heb heel erg lang gezocht op internet naar een 2e hands 01V, en had er 1 gevonden van 900 euro met case! is dat een redelijk prijs voor een 2e hands. En weet iemand mischien in welke richting in voor de tascam digi 2eh. zou moeten zoeken.
            De prijs is véééél te hoog [V]
            Ik heb de mijne verkocht voor 650 euro
            sis
            zat daar ook een case opheen?

Ik vond die prijs nog wel mee vallen. Het is een behoorlijk gewild mixertje en een case is ook niet goedkoop. 900 euro lijkt me wel redelijk.
            Ik heb in 2 jaar tijd 3 kapotte voedingen gehad [V] zelfs tijdens een optreden
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Tristan
              • Oct 2004
              • 121

zijn er dingen waar ik zeker bij aankoop van een 2e hands zeer goed op moet letten?
              Of kan ik beter een nieuwe behringer digi kopen voor het geld?
              tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

Working...