Digitech s100

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_boom
    • Oct 2004
    • 3

Digitech s100

Goedenavond heeft iemand ervaring met een digitech s100 fx bak
    heb momenteel zo'n ding in bezit en geen flauw idee hoe ik er een lekkere galm uit krijg voor tape artiest tevens ook geen idee hoe ik de delay ervan in moet stellen iemand ideen.
    alvast bedankt !!
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Het kan aan mij liggen maar het lijkt me een goed plan als je gewoon de usermanual even doorneemt. mocht je deze digitech 2e hands hebben aangeschaft dan is hij vast via de importeur verkrijgbaar.

lijkt me het handigste, anders gebeurt er niets anders dan dat er een kopie van de manual geplaats wordt.

ik zeg dit trouwens niet omdat ik je niet wil helpen, maar het is wat onlogisch om citaten uit een manual te vragen op een forum.

suc6 ermee
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• dj_boom
      • Oct 2004
      • 3

ik heb de user manual wel maar vroeg me af of iemand hier een idee heeft op welke preset ie moet staan voor een lekkere galm en/of delay
      "als iemand het wiel al heeft uitgevonden is dat een stuk simpler"

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

citaat:Geplaatst door dj_boom

Goedenavond heeft iemand ervaring met een digitech s100 fx bak
        heb momenteel zo'n ding in bezit en geen flauw idee hoe ik er een lekkere galm uit krijg voor tape artiest tevens ook geen idee hoe ik de delay ervan in moet stellen iemand ideen.
        alvast bedankt !!
        En je gaat er ook geen lekkere galm uitkrijgen, dat ding zuigt echt enorm. Je hebt het apparaat, bak je toch zeker zelf wel een preset die nog een beetje aan te horen is? Het is niet bepaald atoomfysica ofzo. Ben je echt zo lui dat je op een forum gaat vragen welke preset goed klinkt? Wat dacht je ervan je oren te gebruiken? Is vaak erg handig hoor![xx(] Als dan blijkt dat er niets tussen zit wat echt fijn klinkt, zou het dan kunnen zijn dat die bak gewoon waardeloos is? Mijn advies, zorg dat je dat kreng kwijtraakt en scoor een MPX100 ofzo, is al een heel stuk beter en kost ook niet veel.

Sorry als ik een beetje grof uit de hoek kom, maar een beetje, echt maar een BEETJE eigen iniatief is toch niet te veel gevraagd?

Wat die delaytijd betreft raad ik je toch poeslief aan de M maar eventjes te FR'en...
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Bigfoot
          • Nov 2002
          • 151

Helemaal eens met Sparky,

Ik heb dezelfde weleens gebruikt...
          Je kan het best naar de gemeentewerf rijden, container elektronica, met je rug naar die container, en dan met dubbele salto naar achter gooien...

Back ontopic: kijk tweedehands, of nieuwe alesis ,lexicon, of tc, is een hele vooruitgang!
          Dé SM58 is nog steeds de beste mic!

Comment

Working...