Ik wil een nieuwe set aan gaan schaffen en ben na wat veldwerk eigenlijk op 2 sets uitgekomen die mijn interesse hebben. Ten eerste Dynacord Madras 4xM18 + 2xM15 en Master 2xMD218BP en 2xMD15ND aangestuurd door 2x 3K6 versterkers. Beide sets hebbben zo zijn voor en nadelen: Madras=actief dus lekker snel met opbouwen en afbreken maar daar in tegen zijn de topkasten wel weer erg zwaar.
Verder heb ik beide sets nog niet gehoord maar ga ik af op specs.
Ik ben dus erg benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met 1 of beide sets. Ik weet dat het natuurlijk ook allemaal een kwestie van smaak is en dat ikzelf degene ben die gewoon eens ergens moet gaan luisteren om een oordeel te kunnen geven, maar ik denk dat het nooit kwaad kan eens met anderen te overleggen.
Ik ga het trouwens gebruiken om bandjes op te mixen (div. soorten muziek) in zalen tot zo'n 500-600 man.
Verder heb ik beide sets nog niet gehoord maar ga ik af op specs.
Ik ben dus erg benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met 1 of beide sets. Ik weet dat het natuurlijk ook allemaal een kwestie van smaak is en dat ikzelf degene ben die gewoon eens ergens moet gaan luisteren om een oordeel te kunnen geven, maar ik denk dat het nooit kwaad kan eens met anderen te overleggen.
Ik ga het trouwens gebruiken om bandjes op te mixen (div. soorten muziek) in zalen tot zo'n 500-600 man.

.
]

Comment