Leer Meester gezocht.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tristan
    • Oct 2004
    • 121

Leer Meester gezocht.

Hallo ik ben een dj/roady, Ik heb het persoonlijk met de dj wereld gehad, al dat gedoe van ik ben beter. Nu wil ik dus wat anders, het liefst wat doen met bands en/of artiesten. Ik heb meerdere keren al geluid gedaan voor een punk bandje, maar dat is niet echt wat je noemt super proffessioneel. Ik zoek dus een leermeester, een prof. geluidsman die mij de basis van het vak wil leren. Als je dat wilt of iemand kent die het wilt, laat het me zo snel mogelijk weten.
    Bij voorbaad dank,
    Tristan

tristanvandermars@hotmail.com
    tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort
  • Sikkie
    • Sep 2004
    • 126

Heb een tip: Bel ff een theater/schouwburg of een verhuurbedrijf of je een keertje mee mag lopen. Weet je meteen of je het nou wel echt leuk vind. Verder heb je ook een tal van opleidingen en cursussen. Kijk maar eens rond op internet. Succes!

Greetz,

Tom

Comment

• Jochem Pastoor
      • Apr 2004
      • 47

Er zullen vast en zeker technici zijn die het leuk vinden om een leergierige techneut en paar keer 'op sleeptouw' te nemen. Het is dan echter wel handig om te weten in welke regio je woont...

Succes.

Groet,

Jochem

Comment

• deurklink

Ik doe theatertechniek op school en via die opleiding kom je in aanraking met allerlei figuren uit die wereld! Aankomende donderdag bijv. mag ik een avondje meelopen in poppodium Hedon in Zwolle! Lijkt me erg leuk en netwerken daar moet je het van hebben! Dus misschien idee om een opleiding te doen?

Comment

• Tristan
          • Oct 2004
          • 121

citaat:Geplaatst door Jochem Pastoor

Er zullen vast en zeker technici zijn die het leuk vinden om een leergierige techneut en paar keer 'op sleeptouw' te nemen. Het is dan echter wel handig om te weten in welke regio je woont...

Succes.

Groet,

Jochem
          Ja heel goed idee, nou ik woon dus in Cuijk dat is bij Nijmegen. Ik beschik wel over een eigen vrachtbusje en natuurlijk dus ook een rijbewijs. Maar in iedergeval bedankt voor je opmerking.
          MVG
          Tristan
          tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• jens
            • Aug 2004
            • 1066

ik denk dat je in een jongerencentrum of popodium als vrij snel kan meelopen. vaak hebben ze daar vaste apperatuur (dus je hoeft niet te roadieen) met heel veel verschillende soorten bands.....ook is het vaak dat ze vrijwillig daar werken dus een techneut erbij vinden ze nooit verkeerd.....Op die manier ben ik ook is mee gaan lopen met een ervaren technicus een boel basis kenninis van geleerd.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

pesroneelsadvertenties: www.snuffelsite categorie: personeel gevraagd aangeboden...

Slotje door modje
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...