Bittner 2801

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

Bittner 2801

Hallo allen,

ik kan een Ampje op de kop tikken, een BITTNER 2801, Type B1000

er staat echter nergens hoeveel watt hij is, wel dat er een 6.3 A fuse inmoet. Heeft iemand hier wat meer info over, op google kwam ik GEEN B1000 tegen.

Verdere aansluitingen:
    mogelijkheid Aarde of floating
    stereo, paralel of bridge
    3 speakon uitgangen (l, R, Bridge)
    2 XLR inputs

Heeft iemand ervaring hiermee? Is het GOED SPUL of een PRUL???

Alvast bedankt
    John
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Wij hebben al jaren 2 Bittners in de verhuur...Ook het type 2801. Wij hebben dan de 2*200 & 2*600 watt uitvoering. Ik weet dat er 3 typen zijn binnen de 2801 serie...Ik werk graag met de 2*600 watt, ik gebruik hem regelmatig op monitoren, maar dan ge-brugt...Ik denk, maar dat zal ik ff nakijken dat jou bittner 2*500 watt is aan 4 ohm...En ik weet me nog te herrinneren dat die Bittners niet goedkoop waren, zon 2*600 zat ergens op de 2500,- GULDEN...By the way....iets meer zoeken met Google..

BASIC - that's meeting the tightest budgets and professional requirements in reliability, flexibility and sound.

Deze bedoel je, alleen jij hebt een 'ouder' model...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

Ja, dat is 'm inderdaad een iets oudere uitvoering.

Aan de benamingen van deze modellen te zien, LIJKT het inderdaad zo te zijn dat de mijne 2* 500 is.

en ik begrijp uit je verhaal dat je ze al jaren in de verhuur hebt, ZONDER problemen!
      Bedankt

Enne Olaf jij ge-upgrade tot modje???

Groet John
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...