Circle Music Systems

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • - -Niels- -
    • Aug 2003
    • 253

Circle Music Systems

Beste Forummers,

Ik kwam tijdens 't internetten deze site tegen; http://www.circlemusicsystems.nl

Dus ik even wat rondgesnuffeld, en eerlijk gezegd wist ik het bestaan er niet van...

Lijkt het jullie wat? Ik vind het er voor clubs enz. aardig interesant uitzien...

Groeten, Niels
  • Barthez
    • Dec 2003
    • 256

Ik ben een tijdje geleden bij een demo geweest in dat (kleine) ronde zaaltje in markanti, bij een demo van dit systeem waarvoor een set van ons bedrijf was gehuurd.

Ik moet zeggen dat het echt een onwijs leuk effect geeft, het is alleen wel iets waar dj's aan moeten wennen voor ze er echt goed gebruik van kunnen maken.

Ik zie dit systeem in de toekomst iig nog wel vaker terugkomen op de grotere dance events [^]
    Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• Barthezz80
      • Aug 2004
      • 365

citaat:Geplaatst door Barthez

Ik ben een tijdje geleden bij een demo geweest in dat (kleine) ronde zaaltje in markanti, bij een demo van dit systeem waarvoor een set van ons bedrijf was gehuurd.

Ik moet zeggen dat het echt een onwijs leuk effect geeft, het is alleen wel iets waar dj's aan moeten wennen voor ze er echt goed gebruik van kunnen maken.

Ik zie dit systeem in de toekomst iig nog wel vaker terugkomen op de grotere dance events [^]
      lijkt me een interessante ontwikkeling, ik zou dit systeem wel eens in het echt willen horen, ben nieuwsgierig!
      Bart

Comment

• - -Niels- -
        • Aug 2003
        • 253

De dj heeft met zo'n systeem dus een joystick naast zijn platenspelers...

Comment

• Barthez
          • Dec 2003
          • 256

Dat klopt idd

Ik hoorde vandaag op de zaak dat er komend weekend weer ergens een feestje wordt gehouden met dit systeem (maar was dit topic al weer helemaal vergeten [:I]), ik zal morgen eens achterhalen waar/wanneer dat is..
          Goed plan! ...doen we niet!

Comment

Working...