waterdichte boxen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rv
    • Feb 2001
    • 1086

waterdichte boxen

Hoi allemaal,

Ik zoek simpele box-kes voor buiten aan mijn terras tegen de muur te hangen. Nu kom ik er hier in de webshop wel een heel aantal tegen, maar bij geen enkele van die boxen staat dat ze geschikt zijn voor buitengebruik.

Kennen jullie een leuke goedkope speaker voor buiten? Niet voor dikke fuiven hé, gewoon achtergrondmuziekje. Passief.

Voorwaarde is dus dat ze waterbestendig zijn.

Bedankt!!!
    ____
    Rv.
    ____
  • Orbis
    • Feb 2004
    • 217

de JBL N24AWII Northridge speakers zijn weatherproof... en klinken nog helemaal niet slecht ook.
    sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• od
      • Feb 2004
      • 138

martin audio heeft ook boxen voot buiten.
      gisteren nog gezien in plopsaland

Comment

• SjoerdOptLand
        • Jul 2003
        • 261

Bij mijn ouders heb ik in de badkamer de oude Bose 151 speakers geïnstalleerd. Klinken helemaal niet slecht en zijn goed verkrijgbaar (ook belangrijk natuurlijk).

Comment

• MC Party
          • Sep 2003
          • 481

Of zoek je meer zoiets:

http://www.bokeaudio.com/public/mush...%20speaker.htm [8D]
          Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Klaaske
            • Jun 2003
            • 571

En je vergeet de belangrijkste. Iedereen heb er vroeger wel eens opgezeten, dr zit nog een echte bose driver in ook !..de efteling paddestoeltjes
            <font size=\"1\">
            Groeten,
            Jaap
            <b>
            -[GSXke :)]-
            </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Remco vd Werff
              • Apr 2001
              • 753

Hoi Ruben,

Wanneer het echt goedkoop moet zijn, dan kun je eens kijken naar speakertjes van Apart Audio (www.apart-audio.com). Ik heb voor een klant 6 van het type "SDI916BL" opgehangen op het terras van zijn strandtent. Voor achtergrondmuziek voldoet het goed (verwacht uiteraard geen bas). Als extra voorzorgmaatregel heb ik de frontjes er even afgehaald en er wat standaard speakerschuim tussengedaan. Achter bij de schroefterminals kun je 2 kleine klodders siliconenkit spuiten, om er voor te zorgen dat er geen water naar binnen komt. Het werkt prima en ook zonder de aanpassingen die ik heb gedaan schijnt het goed te gaan. Puur gezien het feit dat de strandtent veel zand/water opvangt heb ik de extra's gedaan. Het heeft er nu ruim een half jaar gehangen.

Laatst heb ik ook nog de grotere versies verkocht aan iemand voor zijn terras in de tuin.
              Er zit overigens ook nog een 'beveiliging' in voor de tweeter, dmv. een lampje.

Edit door de geluidmoderator. Verkoop geschiet via de Snuffelsite, o.i.d.

Succes in ieder geval.
              Groeten, Remco

Comment

Working...