oorcheck

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • denkomieken
    • Jan 2004
    • 111

très bien dus ja. maar ja die ruis er eerst voor is wel irritant.
    ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

ik hoor dus goed...
      En dat zelfs op van die slechte laptop speakers!

Comment

• paulheu
        • Oct 2003
        • 156

citaat:Geplaatst door Martin-vdB
        [brOp zich trouwens wel een grappige test maar het nadeel is alleen dat je altijd nog kan cheaten door bij zulk soort tests je geluid harder te zetten van je PC.
        Dat maakt dus weinig verschil omdat de ruis waarin ze te tekst verstoppen dan ook harder wordt. dus het relatieve verschil blijft gelijk..

Comment

• paulheu
          • Oct 2003
          • 156

citaat:Geplaatst door - -Niels- -
          Alleen op een gegeven moment wordt t zo zacht, dat volgens mij niemand het meer hoort...
          Zou mij niets verbazen dat er een paar tussen zitten waar ook inderdaad niets te horen is behalve ruis..

Comment

• DidierB
            • May 2003
            • 337

"Uw resultaat komt niet overeen met de resultaten van andere bezoekers. Gelieve de test nogmaals te ondergaan of naar een oordokter te gaan" of zoiets.

Heb toen het volume maar eens wat luider gezet en sindsdien is mijn gehoor "iets minder goed". Nou, zo kan ik het ook...

M'n kat vond het trouwens alles behalve aangenaam, ik hoop dat die haren ooit nog plat gaan...

Mvg,

Beghin Didier
            Ampli bvba

Comment

• neeltje
              • Apr 2003
              • 295

iets minder goed, maar ik versta dat holland accent dan ook niet,...
              "En Go"

Comment

Working...