http://www.oorcheck.nl/welkom.html Test of je gehoor nog goed is!
oorcheck
Collapse
X
-
ha ha leuk.
wat is hier de bedoeling van vroeg ik me af ik hoorde nu ook helemaal niets, na ja.. maar wat ingevuld, uiteraard zeer slecht.
toch even kijken... o ja mijn boxen staan uit!!! ow zo werkt dat
ha ha tussen minder goed en goed.
Comment
-
heb ook die test gedaan is wel lachuh in elkaar gezet. had het beste :-) heb trouwens al wel van die oordopjes besteld je kan er niet vroeg genoeg bij zijn he!!
steeds als ik een feest uitloop pPIEP dus is het eindelijk zover gekomen gehoorbeschermers
wel zo veilig --> safe sound
can you feel the light [:)]Comment
-
-
citaat:Geplaatst door djlenog
Je gehoor is goed [8D]....
ff serieus zijn er mensen met een als resultaat slecht etc???Moet ik wel zeggen dat ik bewust de verkeerde heb geklikt om te kijken of de optie slecht nog wel mogelijk was nadat ik het zelf had ingevuld dat het goed was [8D]
Op zich trouwens wel een grappige test maar het nadeel is alleen dat je altijd nog kan cheaten door bij zulk soort tests je geluid harder te zetten van je PC. Maar ja, het is altijd nog beter dan over de telefoon zoals ze zeiden op die site.Comment
-
citaat:"Er lopen meer gekken los op straat als dat er binnen zitten"
Er lopen meer gekken los op straat DAN DAT er binnen zitten... Ogen/taal test ?[
)]
If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Zoals ik van te voren al aangaf en ook wist, mijn gehoor is iets minder goed.. Maar dit is bekend.. ben een beetje mislukt ter wereld gekomen.. Mijn gehoor is niet geheel goed.
Verders moet ik zeggen dat mijn lappetop toch wel aardig lawaai maakt, net zoals bij normale test.
Oh ja, naarmate de test vorderd kon ik het beter horen. Dat is een eigenschap van mensen die slecht horen. Je gaat filteren...
De tweede keer was het ook uitstekend... Nou geloof me dat klopt dus niet.Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jongeComment
-
Mijn gehoor is goed![8D]
Alleen op een gegeven moment wordt t zo zacht, dat volgens mij niemand het meer hoort...Comment
Comment