heineken festival aruba

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dokter dB
    • Nov 2003
    • 1535

heineken festival aruba

resolutie hoog gehouden, kunnen jullie lekker zoemen

ajooo
    knoppen en waarden :)
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

uhmzz ... ik denk dat de telefooninternetters onder ons daar niet zo blij mee zullen zijn...[B)]

Uhm ja .... dit is dus niet te vergelijken met Nederlands he, ik zie gewoon geen wapperlampje [V]!
    Het geluid heeft z'n beste tijd ook wel gehad, maaruhm was jij erbij? Heb je ook foto's van tijdens de show ?

Rob
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Vind het geluid er anders netjes uitzien ! Licht is nou eenmaal basic, wapperlicht is niet altijd leuk... Meer is niet altijd beter
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• dokter dB
        • Nov 2003
        • 1535

jaja ben net terug, voor daar was dit trouwens ongelooflijk high tech

de sound was perfect, samen met een collega gedaan uit nederland (guus bridie)..
        en ja er was idd wat wapperlicht onderweg vanuit miami, maar het is er nu nog steeds niet aangekomen, wellicht staat het nog bij de douane hehe...

je moet echt alles wat je hier gewend bent uit je hoofd zetten, en dan is het erg gezellig om te doen.... het kost wel erg veel moeite om dit daar voor elkaar te krijgen overigens, alles gaat zooo langzaam

heb ook fotos van tijdens de show...

line up was:

M.E.G.A. (nou ja dat viel wel mee, trompetten uit keyboards vind ik niet echt mega),

daarna een niet noemenswaardige playback tape act (lokale blackstreet boys)

3e band tsunami

4e band Elvis Crespo (uit colombia), speelt binnenkort in nederland.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

, super, line array dat op 4 meter hoogte begint...op de derde rij al met het array beginnen...

Vind de dakplaten op het podium ook helemaal te gek, trouwens...

Prettige vakantie gehad???

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

Is dit hetzelfde geluidssetje wat bij schollepop stond? vorig jaar of het jaar daarvoor?
            lekker belangrijk!

Comment

• Freek Fokker
              • Aug 2003
              • 495

Ziet er leuk uit, volgens mij was dat sp-4? hoop subjes trouwens, mijn ervaring is dat die best wel door douwen. Of was dat om het verder te gooien? Groeten
              SR20DET

Comment

• Rock On
                • Jan 2004
                • 250

Ziet er puik uit. Ik vind die SP4'en in de Line modus frisser klinken als gestacked. En zonder wapperspullen kan een podium er ook leuk uitzien.

Mocht je voor nog zo'n klusje iemand nodig hebben, mail gerust.
                "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• dokter dB
                  • Nov 2003
                  • 1535

citaat:Geplaatst door **************

, super, line array dat op 4 meter hoogte begint...op de derde rij al met het array beginnen...

Vind de dakplaten op het podium ook helemaal te gek, trouwens...

Prettige vakantie gehad???
                  ja die dakplaten rammelden behoorlijk...
                  het was overigens 4 (!) dagen bouwen, waarbij we de eerste dag gemist hebben omdat de man met de sleutel van het ballpark zoek was
                  Aggregaat kwam 3 dagen te later, maar wel net op tijd [8D]

het PA hing ietsje te laag, waardoor vooraan wel iets te hard... maar hoger was nou eenmaal niet mogelijk, de lokale lasser had al een extra deel onder de steiger gelast... En "te hard" kent men daar trouwens niet

Dat ballpark is heel diep, capaciteit 15.000, en op afstand ging het echt echt heel erg goed.

Met SP4, kan je de hoorns draaien, waardoor je hele goede verticale afstraling krijgt als je zo als boven configureert. (van boven naar beneden is dan H-M-H-M-H-M etc met lowmid hoorn ernaast)

Een echte line array is geen optie op Aruba, met continue windkracht 6 gaat dat echt niet goed, en nu juist wel omdat er niet zo'n strak gedefinieerde verticale bundel is....

dit was op de helft van het veld:

ja sorry ben niet zon goeie fotograaf....

Zo zag de rest van de 2 weken eruit:

Comment

• Robert
                    • Aug 2000
                    • 630

Klotebaan heb jij...

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                      • Jun 2001
                      • 1429

Hangen die SP4 stack's nu aan 1 motor?
                      Hoe hebben jullie dat gedaan?

Comment

• dokter dB
                        • Nov 2003
                        • 1535

[8D] cool he?

ja er waren er maar 2, en eentje was al vastgelopen
                        kwestie van het goeie vliegoog kiezen voor deadhang..
                        spanbandje (touwtje) van onder naar achter om te duiken....

Het probleem dat het te laag hing kwam omdat er niet genoeg gedoken kon worden.
                        De schuine/dwarse verstevigingspijpen van de steiger zaten in de weg, ik weet niet of je dat uit de foto kan opmaken.
                        En de lier-truss bovenin mag alleen in het midden ivm stabiliteit, anders had ik die naar voren kunnen schuiven, maar dan is de topbelasting van de steiger niet in het midden dus dat is niet okee...
                        Andere optie was de steiger dwars zetten (smalle kant naar voren), maar daar kwam ik later achter en ik was blij dat het stond....

Verder punt van aandacht: het podium was van beton en ik had erg last van laagreflectie tegen die groene voorwand toen de subs iets voor het podium stonden (weinig druk). Ik heb ze helemaal tegen die wand gezet en toen was het wel goed...

btw: waarom word ik niet afgebrand door allerlei riggingfreaks/rinussen etc?

die steiger zou 750 kg mogen hebben.... alleen dat daar gelaste deel eronder weet ik niet....

Comment

• som
                          • Nov 2002
                          • 787

citaat:Geplaatst door dokter dB
                          btw: waarom word ik niet afgebrand door allerlei riggingfreaks/rinussen etc?
                          hey dock,
                          zat er wel een safety aan die ene takel
                          Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• dokter dB
                            • Nov 2003
                            • 1535

nee, dat kostte nog een dag extra hehe

Comment

• Karst
                              • Nov 2005
                              • 29

Haha... dat belooft wat! Ik ga vanaf 1 februari een half jaar stage lopen bij een licht en geluidsbedrijf op Aruba, leuk om ook eens foto's te zijn van een productie daar!... die zie je weinig op het net.

Comment

Working...