Wederom: Oud Hout

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJEM
    • Jul 2004
    • 254

Lijkt wel een keuze wand van de media markt[)]
    Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• reflection
      • Mar 2002
      • 413

woow

2X 8 turbo tms4 kastjes.... dat moet wel hard zijn gegaan gok ik... of is et de 3 serie? hmm met foam zijn ze mooier[]
      Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• Remco vd Werff
        • Apr 2001
        • 753

Dit zijn tms-4 kasten, in de 3's zitten 2x 15", 2x 10" en 2x 1"ers, in de tms 4 zit een enkele 18", een 10" en een 1".

Groeten, Remco
        Groeten, Remco

Comment

• Michel_G
          • Dec 2003
          • 376

Even offtopic:
          @Remco:
          Tijdje geleden verkocht jij ook 2 TMS-4 kasten, hoe lang hebben die te koop gestaan, volgens Iko een vrij lange tijd. Ik heb namelijk net ook een setje met daarbij TMS-4 aangeschaft en was wel benieuwd of ze op een gegeven moment ook nog verkoopbaar zijn. (ps. jij had ze nog opnieuw in de verf gezet, wat voor verf heb je daarvoor gebruikt ???)

Ontopic:
          ik zal een dezer dagen even een foto maken van mijn recent aangeschaft setje boxen (o.a. TMS-4). In de visuele staat waarin ze er nu bij staan hoord het absoluut bij oud hout !!!
          Is weer terug !

Comment

• Martin-vdB
            • Oct 2003
            • 85

citaat:Geplaatst door Contour

MVG Contour
            Die wil ik ook. F*ck it wat er voor geluid uitkomt, het is wel wijs voor in je huiskamer, hahahaha

Comment

• Remco vd Werff
              • Apr 2001
              • 753

Hoi Michel, de TMS-4'en hebben inderdaad vrij lang te koop gestaan. Wel met pauzes van aanbieden er tussendoor, maargoed. Volgens mij vonden vrij veel mensen de kasten te groot/lomp om er mee te gaan slepen en echt ongelijk geef ik ze daar niet in. De handvaten zitten niet op de meest handige plaatsen en ze op een sub tillen doe ik ook liever niet. Desondanks klonken ze vrij aardig met een processor met de juiste crossover/delay punten.

De verf die ik gebruikt heb was 2-componenten verf met een korrelstructuur erin (zelf te doseren). Ik was er niet kapot van, het was mij iets te glimmend. Je kunt eens Bourgonje bellen wat de verf kost die zij op hun kasten smeren......
              Groeten, Remco

Comment

• TVV
                • Aug 2004
                • 73

Weet iemand wat tegenwoordig de vraagprijs is voor een KL-L439 van Klankfilm (zeer goede staat)?

Ik heb de mogelijkheid om er 4 te kopen...wat zou een mooie deal zijn?

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5430

citaat:Geplaatst door reflection

woow
                  - was er nog ruimte voor een band?
                  of was dit
                  - een demo van en PA-verhuurder (TurboSound&Martin-tzou Ampco geweest kunnen zijn...) ... kijkus hoe hard we kennuh?
                  of was het voor
                  - het in vivo analyseren van de geluids-simulatie voor een Milieu Effect Rapportage in de onderzoeksfase van de planning voor de mogelijke aanleg van een nieuw vliegveld ten behoeve van de nieuwe straaljagers (speeltjes!) van de luchtmacht......

Goh, hoe heten die krengen ook weer?
                  We gaan er miljarden aan verkwisten en twee jaar geleden was het nog het gesprek van de dag ...
                  Oh Ja, de JSF - Joint Strike Fighter.

Als het met Joints te maken heeft zou je vast zeggen dat er ook nog een hennep-kwekerij in die tent zit.
                  En een paar mega-ventilatoren de geur/walm naar buiten staan te blazen.....[:X]
                  een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• jens
                    • Aug 2004
                    • 1067

volgens mij iz het voor de carneval

Comment

• DjFlo
                      • Jun 2003
                      • 332

Volgens mij als dat aan word gezet staat die mevrouw er niet meer

groeten

floris

Comment

• Daan Hoffmans
                        • Aug 2000
                        • 1225

Volgens mij hoor je op iedere plek voor die stack iets anders...
                        <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Jag
                          • Nov 2002
                          • 319

citaat:Geplaatst door Daan Hoffmans

Volgens mij hoor je op iedere plek voor die stack iets anders...
                          Idd beetje uit de categorie gewoon alles op elkaar stapelen wat je hebt. Maar het lijkt me ook niet een stack waar je dichtbij wilt staan .

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

verder met oud hout , graag &lt;gerard&gt;

Comment

• TlM
                              • Apr 2004
                              • 42

[B)]
                              Beter èèn speaker gevlogen dan twee gestacked.

Comment

• van schijndel
                                • Jan 2005
                                • 10

Oud en nieuw welschap?
                                z.o.z.

Comment

Working...