Spreek je uit ervaring of is dit gewoon een domme opmerking? Geef dan eens een voorbeeld van iemand waarvan de filter is opgestookt?
Intern Peeckersound Xtreme
Collapse
X
-
-
citaat:Kast en speakers zijn prima alleen het filter is prut, beetje gas erop en het fikt zo weg.
Met een goede limiter van bijvoorbeeld ohio sound heb je verder geen problemen en scheelt het ook aanzienlijk in je portomonee.<font size=\"1\">
Groeten,
Jaap
<b>
-[GSXke :)]-
</font id=\"size1\"></b>Comment
-
-
Nu vraag ik me alleen af welk filter er wegfikt.....die van de peeckersound (lijkt me onwaarschijnlijk, met de juiste processing) of van de K115 (mogelijk, maar dan moet je rare dingen doen, die niet in het kostenpatroon van de K115 liggen, alle waar naar zijn geld) Dus, Dj Peet, verklaar je nader......
JohnWhen I think back on all the crap I learned in Highschool, it\'s a wonder I can think at all !!Comment
-
Die gast vind het gewoon mooi om onze reacties te horen. Dat wij er nog serieus op in gaan is wat hij mooi vind. Toen hij zijn eigen omnitronic verkoos boven de nieuwste Technics cd-speler wist ik dat het echt helemaal nergens meer om ging....
Mijn advies, bannen of niet meer op reageren
Groeten Joost
PS Ik weet dat ik ook ff reageerde maar dat moest er ff uit!Comment
Comment