Ik zou iedereen toch willen behoeden voor de dap stagewheels, heb ermee gewerkt, maar al na de 2e keer was er een kabel die er niet meer uit wilde. Daar stond dan een neutrik aan. Uiteraard beginnen de meeste mensen dan eens goed op het unlock-lipje te duwen met als resultaat dat dat ook krom komt te staan. Heb nog maar 1 neutrik gezien waarbij het lipje krom stond en de kabel er niet meer uit wilde. Momenteel is het totaal random welke xlr er niet meer uit zal komen, het is niet bepaald 1 slechte die ertussen zit. Na nu een half jaar beginnen de schroefjes waarmee de xlrs vast staan te lossen, er zijn er nu een heel aantal die mee wiebelen als je er je kabel uit trekt. De kabel is trouwens ook redelijk dik voor het aantal kanalen en veel te stijf.
Het andere snake-uiteinde, geraken de kabeltjes altijd van in de knoop, de ontwar-ster die er speciaal voor ontworpen is werkt totaal niet of je trekt je multi kapot. Eigenlijk is de multi daar nog zelfs niet ver genoeg 'gestript' want reeds bij kanaal 19 begint het al op te spannen (tafel met master gedeelte in het midden), maar dat is iets waar dap weinig aan kan doen. Tot slot zijn de wielen eronder te klein en te hard.
Voor mij nooit dap multikabel en al zeker geen dap-xlrs. Tenzij je het in een fc steekt bekleed met watten en met handschoentjes aan de xlrs eruit haalt, is het ding dus niet road-proof.
Het andere snake-uiteinde, geraken de kabeltjes altijd van in de knoop, de ontwar-ster die er speciaal voor ontworpen is werkt totaal niet of je trekt je multi kapot. Eigenlijk is de multi daar nog zelfs niet ver genoeg 'gestript' want reeds bij kanaal 19 begint het al op te spannen (tafel met master gedeelte in het midden), maar dat is iets waar dap weinig aan kan doen. Tot slot zijn de wielen eronder te klein en te hard.
Voor mij nooit dap multikabel en al zeker geen dap-xlrs. Tenzij je het in een fc steekt bekleed met watten en met handschoentjes aan de xlrs eruit haalt, is het ding dus niet road-proof.
Comment