Revisie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bert
    • Aug 2000
    • 155

Revisie

Tja, zo af en toe gaat er wel eens wat stuk, zo viel er laatst één broodje van onze Delta uit, tijd voor een opknap beurt, en schoonmaakbeurt, dat was ook al drie jaar niet meer gebeurt.[:I]
    Zo ziet een Soundcraft Delta er dus van binnen uit.
    It\'s only Rock \'n\' Roll
    But I like it

Grtz,
    Bert.
  • goldsound
    • Jan 2003
    • 429

Dit was idd wel echt nodig :P
    Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• -Aart-
      • Jul 2001
      • 801

Leuk

Lijkt kwa opbouw (plaatstalen modules + flatcable) eigenlijk heel veel op onze D&R.

En tsja.. Die dingen worden vies .. Ik vind het altijd nogal een klus, en dan hoef ik nog maar tien modules met minder knopjes. Sterkte ermee.

Comment

• cobi
        • Aug 2002
        • 1083

Goh, onze Delta zag er een stukje anders uit van binnen, maar ja, daar had ook een muis in gezeten, die ook gelijk even zijn territorium had afgebakend door over de broodjes heen te pissen.
        Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Als je nu toch bezig bent kun je eenvoudig de auxen pre of post zetten, dat is slechts 2 draadjesper broodje doorsolderen en klaar is klara

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

oh,
            en het echte schoonmaken doe je natuurlijk door ff de printplaat van jhet frame los te schroeven... Frame wordt weer als nieuw, kan ik je melden..

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2138

das nu het voordeel van een duurdere mengtafel. Deze zijn dan modulair opgebouwt. Dat draai je uiteen gelijk niets en ja kan meteen beginnen met zuiver maken.

ik zou er bij een gewone mixer nog niet aan beginnen. Veel teveel geklommel als je het niet volledig kan demonteren.
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Bert
                • Aug 2000
                • 155

citaat:Als je nu toch bezig bent kun je eenvoudig de auxen pre of post zetten, dat is slechts 2 draadjesper broodje doorsolderen en klaar is klara
                Zoals het nu staat is het goed, aux 1-2 pre 3 t/m 6 post, soms maak ik ook een monitormix op deze tafel (twee groepjes), de rest voor FX.
                citaat:het echte schoonmaken doe je natuurlijk door ff de printplaat van jhet frame los te schroeven... Frame wordt weer als nieuw, kan ik je melden..
                Weet ik Mac, er moeten ook nog diverse onderdelen vervangen worden, en dan moet 't toch helemaal uit elkaar, maar de levering hiervan duurt iets langer dan verwacht.
                Eerst maar een noodreparatie want a.s. zaterdag moet ie weer draaien.
                citaat:Goh, onze Delta zag er een stukje anders uit van binnen, maar ja, daar had ook een muis in gezeten
                Piep in je PA , hoe komt daar een muis in? geen flightcase, of waren er broodjes uit.
                It\'s only Rock \'n\' Roll
                But I like it

Grtz,
                Bert.

Comment

• neeltje
                  • Apr 2003
                  • 295

een muis in je tafel??? langs waar is die binnengekomen? toch door de jack-aansluitingen denkt ik? Of boren jullie een gat in je tafel op de multi er recht in te draaien?????
                  "En Go"

Comment

Working...