foto's van rackjes met ontvangers/zenders

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

foto's van rackjes met ontvangers/zenders

het zegt het eigenlijk al,

zouden jullie voor mij foto's willen maken van je rack waar je zenders en ontvangers in hebt zitten (ik bedoel dan alleen specifieke rackjes met dit spul), tis bedoelt om inspiratie op te doen voor me eigen rackje die ik nog eens wil gaan bouwen. (ik ben een freak op het gebied van draadloze mics/in-ear systemen)
    (natuurlik zijn dingen zoals de xlr-ren, powercon's en dergelijke erbij ook goed, hoort er tenslotte ook bij)
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act
  • Rv
    • Feb 2001
    • 1086

Bwa, misschien ben je er niet veel mee ... zo hebben wij het een tijdje terug gedaan ...

____
    Rv.
    ____

Comment

• Carl
      • Nov 2000
      • 907

Zorg dan wel voor antenne distributors!
      Al die antennes zo dicht bij elkaar, afgeschermd door de ontvangers, is vragen om ellende!
      Natuurlijk krijg ik een hoop mensen over me heen die het al jaren zo doen, en er "nooit" problemen mee hebben, maar denk er toch maar eens over na, het is de investering best waard. Ook een (actieve) richtantenne, vrij geplaatst, is een hele interessante optie.

Comment

• Carl
        • Nov 2000
        • 907

Setup ziet er overigens wel gaaf uit Ruben!

Comment

• Rv
          • Feb 2001
          • 1086

Bij die bovenste foto stonden de ontvangers 50m van de zangers! En dat ging zonder problemen, bij 60m afstand was het naar de knoppen ...

Maar distributie is inderdaad beter, veel beter zelfs!
          Hoger plaatsen ook hoor ...

veel truckjes, als het maar werkt!
          ____
          Rv.
          ____

Comment

• shure-fan
            • Sep 2003
            • 1046

echt mooi spul

Comment

• cobi
              • Aug 2002
              • 1083

Als je dan toch met die sprietjes wilt werken, zet dan in ieder geval het rack een beetje op hoogte.

Ik geloof er trouwens helemaal niets van 50 meter zonder richtantenne's en 12 shures in de lucht. Ik zou het er niet eens op gokken.
              Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• lifesound
                • Apr 2003
                • 1052

ik zou trouwens mijn FX/Insert rack ook wat hoger gezet hebben. Kan je er tenminste gemakkelijk aan....
                't Is maar een mening natuurlijk.

Comment

• Rv
                  • Feb 2001
                  • 1086

Beste vrienden,

wij zaten bij die productie van de 2 laatste foto's gewoon tussen het volk.
                  Naast ons, voor ons en achter ons volk. FX-rack hoger plaatsen was dus geen optie hoor. Ging wel goed.

Als ik zelf typ dat hoger plaatsen betere resultaten geeft, en ik lees daarna nog:
                  citaat:zet dan in ieder geval het rack een beetje op hoogte
                  dan twijfel ik er sterk aan dat de persoon in kwestie wel kan lezen ... ik weet zelf wel dat hoger plaatsen beter is, DAT TYP IK OOK, maar als het geen optie is, dan gaat het niet hé! Het ontvangersrack gewoon bij op het podium, dan heb je helemaal geen last, dat is zeker het beste, maar het feit dat we dat niet gedaan hebben wil zeggen:

1. dat dat voor ons geen optie was.
                  2. dat het op de andere manier ook ging, anders hadden we dat niet zo gedaan.

en ik lees ook
                  citaat:Ik geloof er trouwens helemaal niets van 50 meter zonder richtantenne's en 12 shures in de lucht. Ik zou het er niet eens op gokken.
                  1600 man is geweest, Warande in Turnhout, 2002, getuigen genoeg. Klank was erg ok, ik was er zelf zeer tevreden van.

Probeer het zelf BETWETER! Ik zal toch wel weten wat ik gedaan heb zeker? Trouwens, in Mei opnieuw, terug de warande, aantal shure's laat ik daartegen wel horen. Koop een ticket en kom maar af. Pfffffffff, zijn altijd mensen die het beter weten hé [xx(]
                  ____
                  Rv.
                  ____

Comment

• lifesound
                    • Apr 2003
                    • 1052

citaat:
                    Naast ons, voor ons en achter ons volk. FX-rack hoger plaatsen was dus geen optie hoor.
                    Nou, ik zit toch wel bijna dagelijks in zo'n opzet met mensen helemaal rondom mij. In de concertwereld heb ik trouwens nooit anders geweten. En mijn racks staan wel altijd op hoogte... Maar ja, nu zal ik wel weer de ambetanterik genoemd worden.

Comment

• Rv
                      • Feb 2001
                      • 1086

neen, de mens die met zijn snuit tegen dat rack zou zitten, en die erachter, die zou ik avond na avond niet meer recht in de ogen kunnen kijken ...

En zo ambetant was het niet hoor, je kon eigenlijk makkelijk aan de FX ... je moet geen problemen zoeken als er geen zijn ...

Maar of je een ambetanterik zijt dat weet ik niet Ik weet dat als ik ergens ooit tegen zo'n FX-rack moet zitten en niks kan zien, dan ik dan wel wat aan de apparatuur zal klooien en ambetant doen. Mensen betalen evenveel, hebben evenveel recht op goede plaats. Ik hou niet van het 'lotterijsysteem' van plaatsbepaling. Is oneerlijk.

Kort gezegd : ik zou het niet graag hebben, dus doe ik het een ander ook niet aan. Maar laten we dit topic niet langer vervuilen ...
                      ____
                      Rv.
                      ____

Comment

• lifesound
                        • Apr 2003
                        • 1052

ik kijk ook niet graag op een rack aan ... vandaar dat ik als toeschouwer vlak vòòr de mix ga staan

Comment

• Rv
                          • Feb 2001
                          • 1086

Hihi, ja, ik ook, maar bij een musical met vaste plaatsen heb je het niet altijd voor het kiezen hé ...
                          ____
                          Rv.
                          ____

Comment

• Rv
                            • Feb 2001
                            • 1086

Om toch een beetje on-topic te blijven, hier een rackje van phlippo uit Lier ...

____
                            Rv.
                            ____

Comment

• shure-fan
                              • Sep 2003
                              • 1046

zoals RV hier gepost heb, echt mooi spul. Mensen er mogen nog meer foto's geplaatst worden, dit is echt uber geil man

Comment

Working...