DAS ST-215

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djfrenko
    • Oct 2003
    • 61

arie en ik hebben afgelopen zaterdag nog een bandje laten spelen op 1 enkele st215 per kant met 2 rcf basjes eronder in een klein cafetje vond de klank echt niet slecht alleen de spreiding is wat minder maar wanneer je de kasten iets meer naar het midden richt dan valt dat ook nog wel mee. wat me alleen wel opvalt maar dat zal met al het hoorngeladen spul wel zo zijn dat als het hard moet in tenten enzo er aan de voorkant geen muziek van te maken is meer een stoot geluid wat op je af komt dus vandaar altijd ff een nearfill topje voor het podium.
    Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+

Comment

• theo
      • Nov 2001
      • 503

das mooi maar inderdaad de balans zoeken met deze kasten is best lastig,in grote tenten 10 st218 daar 4 st215s en 2rf212s als infill.
      dan is nog wel lang schuiven hoogte bepalen voordat het acceptabel is.
      ook omdat je zit met je 2inch driver in het midden van je kast.
      mocht je te hoog zitten gaan ze achteraan kapot van het hoog.
      Blijft lastig 1 topje st215 is volgens mij qua spreiding onmogelijk.
      maar ik kom eens luisteren als ik in de buurt ben, ben meer als benieuwd.
      groeten

Comment

• djfrenko
        • Oct 2003
        • 61

ja kom gerust eens langs. ik heb nog wel een aantal fototje van afgelopen zaterdag op onze site staan (www.moving-melodies.nl) van het geluid voorzien van een bandje ik moet er wel bij zeggen dat we de set naast het podium hadden staan en dus fatsoenlijk naar binnengedraaid als je de set voor het podium zet is het inderdaad onmogelijk qua spreiding maar zo was het redelijk te doen viel me niet tegen groeten Frank P.S. reageer aub niet op de blauwe en rooie microfoon kabels want dat was ff niet anders.
        Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+

Comment

Working...