DM1000 in aktie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

vanaf €5290.- incl BTW,
    de DM2000 is verkrijgbaar vanaf €20.900.-
    Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

citaat:
      Dat moet minstens 10.000 - 20.000 euro kosten
      citaat:
      vanaf €5290.- incl BTW
      over welke tafel hebben jullie het?
      In die prijsklasse heb je geen XL-4 hoor.....
      En ik dacht dat de digico-verwijzing op de D5 sloeg (ik kan ook fout zijn), en die is ook wel een ietsiepietsie duurder....[8D]

Comment

• pro`d`user
        • Jun 2002
        • 534

DM1000 is volgens mij €5290 incl BTW
        Barry K.
        Wij werken met EV ole ole
        In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• cobi
          • Aug 2002
          • 1083

Als we toch in de prijsklasse van de dikkere midassen gaan denken, doe mij dan maar een Innovason Sy80. Erg vreemd dat ik dat ding nog niet in de Nederland in aktie heb gezien, want als ik dan toch een overzichtelijke digitale tafel moet noemen...

Als je er een beetje in verdiept, en er ook mee WILT werken, dan is zo'n DM1000 een te gekke tafel om mee te werken. Klinkt echt heel goed (heel 'open' maar toch met ballen), goede effecten, genoeg uitgangen. Ideaal.
          Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Rock On
            • Jan 2004
            • 250

Daar moet ik Cobi gelijk in geven, ik heb die InnovaSon weliswaar zelf nog niet gezien, maar het grote aantal gebruikers in het buitenland geeft aan dat ook die serieus in elkaar steekt. Ik bedoel, EuroSong neemt geen genoegen met minder als het beste, mag ik aannemen.
            "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• lifesound
              • Apr 2003
              • 1052

bwa, volgens mij is momenteel de digico d5live de beste+gebruiksvriedelijkste digitale tafel momenteel....

Comment

• giserke
                • Nov 2003
                • 456

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">citaat:<hr height="1" noshade id="quote">Geplaatst door lifesound

bwa, volgens mij is momenteel de digico d5live de beste+gebruiksvriedelijkste digitale tafel momenteel....
                [/quote]

ja maar ik zou eens de exacte prijs willen weten. Want ik vind geen verdeler in de buurt.

Die d5live lijkt mij veel interessanter dan die DM2000
                Zeker als je het aantal mic ingangen betreft. Ook zitten de effecten die wij gebruiken om zangintonatie te corrigeren daar al ingebouwd. Dus niet prutsen met bijkomende modules
                in de studio zouden we ook willen overstappen op naar een digitale mengtafel.

(niet voor mij hé, ik ben al zeer tevreden met mijn ALESIS HD24 en mijn soundcraft ghost met 24 mic's)

Comment

• giserke
                  • Nov 2003
                  • 456

Wacht eens, ik heb mijn oog laten vallen op de PM1D System van yamaha.
                  96 xlr kanalen in.
                  De ingangen zitten in een aparte kast, die optisch verbonden is met de mixer.
                  Je kan dus gewoon die kast zeer dicht zetten bij het podium. Weer winst bij de kwaliteit.

Comment

• Rock On
                    • Jan 2004
                    • 250

Die PM1D is een behoorlijk gewichtig systeem. De patchbay is anderhalve meter hoog en weegt 150 kilo en de tafel doet niet onder voor een Harry3000. En het fiber systeem is bij DiGiCo ook gebruikt; anders heeft het weinig voordelen. De D5 kun je in verschillende formaten krijgen tot 58 inputs als ik me niet vergis. En is zeker een stuk hanteerbaarder als de PM1D. Er is ook een speciale versie onderweg voor in het theater; maar één stoel breed, maar met alle functies die het standaard frame ook heeft.

Comment

• lifesound
                      • Apr 2003
                      • 1052

ik vind de D5 handiger werken dan de PM1D. Bij de D5 heb je een echt channel-strip overzicht, wat bij de PM1D helemaal niet het geval is.

Giserke: een D5 gaat wel wat duurder zijn dan een DM2000 hoor. En voor prijzen --> www.apex-audio.be

Comment

• giserke
                        • Nov 2003
                        • 456

citaat:Geplaatst door Rock On

Die PM1D is een behoorlijk gewichtig systeem. De patchbay is anderhalve meter hoog en weegt 150 kilo en de tafel doet niet onder voor een Harry3000. En het fiber systeem is bij DiGiCo ook gebruikt; anders heeft het weinig voordelen. De D5 kun je in verschillende formaten krijgen tot 58 inputs als ik me niet vergis. En is zeker een stuk hanteerbaarder als de PM1D. Er is ook een speciale versie onderweg voor in het theater; maar één stoel breed, maar met alle functies die het standaard frame ook heeft.
                        Dat hij 150 kilo weegt is geen probleem, daar voor hebben we personeel hé

Nu het moet toch zeer weinig worden verhuisd.

Comment

• Rock On
                          • Jan 2004
                          • 250

Ff een verbetering van een typvoud in mijn vorige post; ik bedoelde niet 58 inputs maar 112 inputs maximaal op de D5.

Mijn welgemeende en nederige excuses.

Comment

• MB Audiosystems
                            • Aug 2004
                            • 26

Wat betreft prijs van de digico:
                            The list price of the D5 56EX is $175,874 for the 56-channel version and $224,807 for the 112EX-channel model.

Dat is een hoop geld maar je krijgt er wel wat voor. Ik heb er zelf nog niet mee gewerkt maar schijnt waanzinnig te zijn.

Comment

• mertens
                              • Mar 2001
                              • 53

gelukkig er is iemand een prijs noemt.

begreep even niks meer van het verhaal. er werd een DM1000 vergeleken met een digico en anders koop ik wel een PM1D in plaats van een DM2000.

Comment

• Pieter Huijgen
                                • Sep 2003
                                • 766

citaat:Geplaatst door MB Audiosystems

Wat betreft prijs van de digico:
                                The list price of the D5 56EX is $175,874 for the 56-channel version and $224,807 for the 112EX-channel model.

Dat is een hoop geld maar je krijgt er wel wat voor. Ik heb er zelf nog niet mee gewerkt maar schijnt waanzinnig te zijn.
                                Is absoluut een waanzinnige tafel. Een van de weinige die bij zwaar DSP gebruik niet gaat klinken als een MP3 speler. Samen met de Nexus de enige tafel die (bijna) net zo snel te bedienen is als een analoge tafel. Daar staat natuurlijk wel een flink bedrag tegenover, maar gelukkig is 'ie ook te huur.
                                Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

Working...