Behringer weer goed bezig

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stefke
    • Sep 2003
    • 259

Iemand een airco voor m'n amp rackje?[][xx(]
    ah zo dan

Comment

• nightline
      • Oct 2002
      • 1001

Een zak ijs???????
      Powered by AudioMadness....

Comment

• Stefke
        • Sep 2003
        • 259

Ijs magjenidoeni!!

Heb ik in m'n heeeeeel jonge jaren eens gedaan.[^]

Wist je dat trafo's en condensatortjes echt niet kunnen zwemmen?
        ah zo dan

Comment

• nightline
          • Oct 2002
          • 1001

Een dri(j)ver ook niet, maakt niet uit met of hoorn, zelf een neodymium zinkt!!!! kunnen ze beter een zinker noemen[)][)][)]

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

hoi jack, heb je dat goedgekregen met je amps qua garantie?

Comment

• nightline
              • Oct 2002
              • 1001

Hey Luc(as), uiteraard!!!! Goeie gasten daar bij AED, ik noem ze niet voor niets m'n belgische vrienden

Groeten

Jack

Comment

• musicfriend
                • Sep 2003
                • 2

Hoi,

Vraagje over de Behringer EP-1500
                Kan iemand mij a.u.b vertellen of de fan een beetje stil is.
                Ik wil 'm namelijk gewoon ik de kamer gebruiken om een bass-shaker aan te sturen.(voor films enzo.)

mvg.
                alvast bedankt.

Comment

• DJ.T
                  • Nov 2002
                  • 1502

Je kan natuurlijk ook je vraag 2x stellen, voortaan even opletten en gewoon je vraag 1x stellen.
                  Om toch maar even op de vraag in te gaan: wat noem je stil? Als je het vergelijkt met een standaard huiskamer versterker is het een pokkeherrie, maar met een beetje muziek erbij hoor je er niks meer van.
                  We're ready to party, are you?

Comment

• denkomieken
                    • Jan 2004
                    • 111

joooo

even over het feit van de kopies tussen de verschillende versterkers.

In de hifi wereld zijn er ook philips producten met jvc ic en printplaten zelfs volledige ontwerpen.

Dus het gebeurt al jaren.
                    Niet tegenstaande je een behringer voor veel mindere prijs kan vergkrijgen dan de QCS RMX.

Het is aan ons om de beste kwaliteit eruit te halen. Naar mijn mening: ik betaal toch liever een kleine meerprijs als het over kwaliteit gaat.
                    ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• Thix
                      • Jan 2004
                      • 99

citaat:Geplaatst door nightline

Stefke, ik zou 2x een 2500 gebrugd op 2x 18G400 gebruken, overgens zo gebruik ik het zelf ook. En je houd wat headroom over en de temp. blijft een beetje onder controle, men is in china namelijk niet erg kwistig met warmtegeleidings-pasta.

Groeten

Jack
                      Misschien eens uitkijken naar een 2de hands Crown of Crest die hebben wel een veel hogere dempingsfactor.
                      En zijn beter voorzien om op 4 Ohm bridge belast te worden.

De Behringers zijn wel veel verkocht en ik heb nog niemand weten terugkomen met een klacht over een slechte werking. Ik denk dan ook dat de meeste mensen deze versterkers nooit op de max liggen te gebruiken voor uren aan een stuk. Goed genoeg dus voor de doorsnee gebruiker denk ik dan zeker voor die prijs.

Comment

• Michael
                        • Nov 2002
                        • 643

Even over behringer: Vandaag tot en met vrijdag theaterproductie voor een scholengemeenschap, met als versterking behringer eurolive en peavey hysis met ep amps en peavey cs amps. Gaat heel goed. Randapparatuur is ook van behringer. De amps en speakers doen het heel erg goed en klinken prima maar een eq voor monitor en foh is echt absoluut verplicht natuurlijk ook van behirnger en die amps gaan echt vaak genoeg op de max als iemand door de micro schreeuwt of luidkeels wordt.

Comment

• sebas
                          • Feb 2004
                          • 2

he

ondanks als new bie wilde ik toch ff hierop reageren

ik heb zelf ook de behringer 2500 als versterker voor mn subs 2x 500 w rms 8 ohm en dat bevalt me prima. tis alleen niet echt moeilijk om em in de clip te krijgen.

ik gebruik ze op dit moment voor films, richt de behringer dan alleen niet richting waar je zit want hij blaast als een bezetene. ik heb hem tot dusver nog nooit lang op vol vermogen gehad. en hij is bij mij dus ook nog nooit ook maar een beetje warm geworden dus in dat opzicht doet ie het goed.

Comment

• Michael
                            • Nov 2002
                            • 643

citaat:Geplaatst door sebas

he

ondanks als new bie wilde ik toch ff hierop reageren

ik heb zelf ook de behringer 2500 als versterker voor mn subs 2x 500 w rms 8 ohm en dat bevalt me prima. tis alleen niet echt moeilijk om em in de clip te krijgen.

ik gebruik ze op dit moment voor films, richt de behringer dan alleen niet richting waar je zit want hij blaast als een bezetene. ik heb hem tot dusver nog nooit lang op vol vermogen gehad. en hij is bij mij dus ook nog nooit ook maar een beetje warm geworden dus in dat opzicht doet ie het goed.
                            Dan gebruik je die versterker toch niet echt intensief
                            1. Twee b-1800X bassen stereo op een ep-2500 en die amp wordt wel degelijk warm.
                            2. Vind de back to front ventilatie erg matig. Er komt niet veel lucht voor uit laat staan dat ie blaast.
                            3. Qua clippen valt best wel mee. De Crest cpx amps, dap mission amps en nog wat andere budget amps clippen toch wel sneller naar mijn gevoel al zeker de eerst genoemde.

Comment

• sebas
                              • Feb 2004
                              • 2

inderdaad ik gebruik hem niet intensief en dit is mn eerste versterker dus echt veel ervaring heb ik er nog niet mee

Comment

• Staaf
                                • Feb 2003
                                • 398

De mijne worden ook wel degelijk warm (en nog geen beetje). Vraag me af of het niet te doen is om er een zwaardere ventilator in te stoppen (met een groter debiet).
                                Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

Working...