ineens weet je het!!! je wordt conducteur!!!
nieuw setjeeeeee, met extra foto's !!!!!
Collapse
X
-
Hoi,
inderdaad compacte kasten voor de power en de speakers dat erin zitten ...
* 2 inch K-8 150W/500Hz, 300W/1250Hz + hoorn http://www.dasaudio.com/en/catalogo/componen/motor.htm
* 2 x 10 inch midspeaker DAS B-10 400/800W met fasepluggen en hoorn
* 2 x 15 inch basspeaker DAS G-35 600/1200W
* 2 x 18 inch subbasspeaker DAS G-45 600/1200W
____
Rv.
____
____
Rv.
____Comment
-
'k heb toen enkele mails gehad om mijn bevindingen met de set en vooral met de amps eens te posten. Omdat we er in den beginne zelf niet veel ervaring mee hadden (je kan moeilijk op een paar keer gebruik afgaan ...) heeft het even geduurd.
Ziehier:
Over de aankoop van onze set zijn we zeer tevreden. Het klinkt erg goed, en gaat ook hard. Dat is wat we zochten. Enkel mag de bas wat verder dragen, en ook bij grotere openluchtconcerten zouden een paar extra subjes zeker niet misstaan. Iemand die dus nog enkele (2) baskasten van een LS-2 heeft staan, die mag me altijd contacteren!
Over de gebruiksvriendelijkheid: de set is erg compact, dat is uiteraard makkelijk en leuk. Maar: dat heeft als nadeel dat de toppen zonder podiumstuk niet op hoogte staan (als ze op de bas staan). Daarom hebben we zelf een podiumstukje gemaakt om onze stack wat hoger te zetten. Nadeel is en blijft dat die top redelijk veel weegt, en die is dus moeilijk de hoogte in te zwieren.
Maar op veel plaatsen is er uiteraard een podium, en is er geen probleem.
Je krijgt in de bestelwagen, aanhangwagen, vrachtwagen, ... makkelijk 12000W kwijt zonder dat het veel plaats inneemt. Want vervoer kost geld!
Processors: laat ik me liever nog niet echt over uit, we hebben er nog niet veel mee geëxperimenteerd, maar zijn functie als cross is tot hiertoe vlekkenloos.
Over de amps: positief! We twijfelden sterk omdat er (forum, PA-beurs, ...) zoveel mensen waren die het ons afraadden, maar we zijn blij dat we ze gekocht hebben. Ze wegen weinig, worden helemaal niet zo warm als hier beweerd wordt, en vooral: ze klinken ook goed en gaan ergug hard.
Meer moest dat dus niet zijn!
Ook kreeg ik al verscheidene mails van mensen die vroegen of ik niet tevreden was omdat we twee toppen verkopen.
We zijn dus zeker wel tevreden, maar we komen met 4 toppen ruimschoots toe. Vandaar dat er eventueel twee weg mogen. Anders staan die dingen hier jaren in het stof, en dan ben je er ook niets mee hé ... vandaar dus!
so long dudes!
____
Rv.
____
____
Rv.
____Comment

Comment