mja, okeej, ik heb een paar dagen geleden 2 baskasten gekocht gewoon leeg, want ik had nog 2 speakers liggen, hmm geluid in die kasten was wel redelijk dus, hup speaker der weer uit en ff draaden beetje netjes maken, maar omdat die speakers de korf ietsje groter is dan andere 15`` gingen ze er een beetje stroef in, in dat gat van die baskast, heeeel voorzichtig paar tikkies gegeven zodat ie er in zat, en in 1 keer KKKKK*****TTT, whee huh die hele conus zit muur vast,
heb ik de hele korf uit ze model gemept ofso??? dan was het niet echt sterk maar goed, wat is het geweest, als ik hem aansluit hoor ik dus ook geen bas, logisch maar gewoon een beetje muziek met veel midden toon, ging om deze woofers,
moderator, ken je me pleaaaaasssseee ff helpen, om die foto`s direct hier te zien te krijgen
ow gaan we dat gekloot weer krijgen, wrom lukt mij dat niet.
Frank, van drive in show: The Xtreme Xperience.....
heb ik de hele korf uit ze model gemept ofso??? dan was het niet echt sterk maar goed, wat is het geweest, als ik hem aansluit hoor ik dus ook geen bas, logisch maar gewoon een beetje muziek met veel midden toon, ging om deze woofers,
moderator, ken je me pleaaaaasssseee ff helpen, om die foto`s direct hier te zien te krijgen
ow gaan we dat gekloot weer krijgen, wrom lukt mij dat niet.
Frank, van drive in show: The Xtreme Xperience.....

Comment