American Dj V4000 "Open en Bloot"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

voor meer gegevens over de amdj v5000

dan klikken op amps en de rest vindt je wel.

greetz ronny (bsl)
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• rockmeister
      • Oct 2002
      • 134

ja bedankt maar daar was ik ook al achter...ik zou zeggen lees het hele topic nog eens door (no offence)

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

citaat:Wel viel mij op dat de V5000 sneller in de clip hangt dan de V4000.Lijkt erop alsof de voeding iets of wat onder gedimensioneert is voor zijn vermogen
        Dat had ik al gedacht. Een voeding die op papier kleiner is en dan nog eens meer vermogen zou kunnen leveren??. Ok dat kan maar dan zou de prijs van de v5000 veel hoger moeten liggen.

citaat:Wat ook opviel was het (veel) hardere geluid van de koelventilatoren
        Dat is waarschijnlijk een trucje van amdj. Hoger toerental, geeft meer koeling, maar ook meer geluid.

conclusie: v5000 geen waardige opvolger van de v4000
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• discodeluxe
          • Oct 2003
          • 17

Idd American Audio is nog niet echt ingeburgerd bij ons in Belgiƫ. Maar toch kan ik je vertellen dat dit zeker geen materiaal is van lage kwaliteit!! Onlangs is er bij ons een ADJ dealer in de streek gestart met de verkoop van ADJ. Ben eens ff een kijkje gaan nemen en het materiaal is dus wel degelijk en kan tegen een stoot!!

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2138

dat weet ik wel. heb zelf ook producten van amdj. De v4000 doet heel goed zijn werk voor het geld wat hij kost. Ook een collega van ons gebruikt veel amdj en die heeft er ook geen klagen over.

de v5000 daarintegen is toch maar een zwakke opvolger voor de v4000.

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...