Er komt een deksel op, die net iets hoger is dan de hoogste knopjes (die van de apollo). En daar heb ik gelijk mijn probleem: want de hoogte van de deksel is maar 16 mm (hoogste knopje is 14 geloof ik), dus dat is erg weinig ruimte voor een vlinderslot. En opbouwsloten hebben weer het nadeel dat ze... ehh... opbouw zijn, dus vervelnd als je de kist anders wil opbergen.
De CDJ-100's zitten op dit moment muurvast. Ze zitten gewoon ingeklemd in het schuim, en ze gaan geen kant op. In de deksel plak ik dat kartonnen dinkie wat in de doos van de CDJ-100 zit in de deksel, met daar op nog schuim. Daardoor zal ie geen kant meer op kunnen
De CDJ-100's zitten op dit moment muurvast. Ze zitten gewoon ingeklemd in het schuim, en ze gaan geen kant op. In de deksel plak ik dat kartonnen dinkie wat in de doos van de CDJ-100 zit in de deksel, met daar op nog schuim. Daardoor zal ie geen kant meer op kunnen

dat probleem had ik eerst ook, uiteindelijk toch maar gewoon de deksel de hoogte gegeven zodat zon volinderslot er wel inpast en dat meer iets dikker schuim gebruiken aan de boven kant

Comment