Nieuwe Dj-mixers van Behringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tom
    • Nov 2000
    • 160

Heb zelf ook een dx1000.

Volgens mij komt hier inderdaad ook een nieuwe versie van.

Daarom is hij ook bijna overal zo goedkoop.

Kost een jaar geleden nog ongeveer F1400,-

En nu tsja

Grtz,

Tom

Grtz,

Tom

Comment

• michiel
      • May 2001
      • 1032

Topkwaliteit is het ieder geval niet, mar dat iedewreen liever een Dateq wil dan een Behringer is volgens mij wel logisch. Alleen die prijs valt erg tegen.
      Behringer is goed voor beginners, heel goed zelfs. Maar daarna moet je er ook mee stoppen. Dit geld ook vaar veel andere merken.

Groeten, michiel
      Groeten, michiel

Comment

• Jeroen 2-dance.com
        • Feb 2002
        • 115

D'r zit een "BPM counter" op zag ik, wat ik me afvroeg: Zijn er mensen die dit in mijn ogen overbodige tooltje ook daadwerkelijk gebruiken?

2-dance.com
        2-dance.com

Comment

• DjJeroen
          • Oct 2000
          • 288

Vraag me af hoe betrouwbaar zo`n BPM counter is? Lijkt me dat niemand zoiets gebruikt (ik in ieder geval niet)!

Groeten Jeroen

Comment

• )jeroen(
            • Jan 2001
            • 546

het geeft wel een aardige schatting in welke buurt je moet zitten qua bpm. Maar het echt mixen doe je toch echt met je koptelefoon en gewoon horen.. De bpm teller geeft daar niet nauwkeurig genoeg voor weer.... Wel handig om mee te beginnen. Op mijn 1e of 2e? mengpaneel zat dat ook, zag er best wijs uit maar nut heeft het niet echt.

Gr.

)jeroen(
            Gr.

)jeroen(

Comment

• djdabounce
              • Nov 2001
              • 398

T'is in ieder geval beter dan die beat-counter die bij de DX-1000 zat. Zo'n lekker ding die je met de hand moet bedienen!!!! leuk!!

DMX Doe Maar X-treme
              s\'Avonds zijn ze mooier.

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                • Jun 2001
                • 1429

citaat:
                doe mij maar dateq of d&r.

Beringer is OK als je het na een jaar (voor het kapot gaat) maar weer verkoopt.

Die beringers kunnen niet zo goed tegen bier.
                (en nee we stonden veilig op een podium, maar Limburg en rowwenhéze=bier gooie, maar we hadden gelukkig dateq lpm7.2 bij).

MVG Willem (soundexpresse@planet.nl)

Sorry Willem..........maareh kan die Dateq dan wel tegen bier?
                Als je in eerste instantie die Dateq had gebruikt was je blij geweest met die behringer als spare!

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

• Roland
                  • Jan 2001
                  • 480

Beetje goedkoop zo'n ding,
                  Ik draai normaal met een Rodec en die dingen kosten dan toch al snel zo'n 1100 Euro.
                  Ik denk dat de kwaliteit van de Filters en de gebruikte materialen zoals faders ed. niet echt top zijn.
                  Maar jah, ik wel hem weleens testen. kan natuurlijk niet zeggen dat het rotzooi is zonder hem geprobeerd te hebben.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• -Bart-
                    • May 2001
                    • 827

Dat er nog steeds dj mixers ontworpen worden, dat er nog steeds ruimte op de markt is voor nog zulke (sp/pr)ullen. Dat de markt nog niet is verzadigd is, zal wel te maken hebben met het feit dat ze a. nooit lang meegaan. b. elk zichzelf respecterende disko puber een slaapkamer mixer moet hebben. No offence. Maar sinds de multi-colour gezeefdrukte frontplaat het duurste onderdeel van de mixer is geworden, zie ik dit soort mixers als verbruiks artikelen. Netzoals gaffa, rookvloeistof, lampen, etc

ps ik heb zo mn twijfels bij mixer die semi inbouw zijn, dus met inbouw schroefgaten en met knoppen en connectors aan de voorkant.

B.Sliggers
                    <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• Mr Dj
                      • Jan 2002
                      • 836

citaat:
                      die dx 1000 rockt.
                      heb hem ook. alleen moet je uitkijken voor stof in je faders.
                      is eigenlijk altyd zo, maaru ikke heb ze eens moeten schoon maken, want hij bleef halverwege hangen.
                      doe je veel met die sampler by the way.? ff offtopic.

Sorry maar jij bent dus in de war met de dx 500, de dx 1000 heeft geen sampler.

Maar ik heb Denon (en hoe)

Comment

• Mr Dj
                        • Jan 2002
                        • 836

citaat:
                        Hoe krijgt Behringer het voor elkaar om een product voor zo weinig centen op de markt te krijgen??

Hee rodan, dat komt omdat hij eerst 1600,- was,maar vanwege de nieuwe serie mixers hadden ze 50 % korting gegeven. ( inkoop ). De winkel waar ik hem had gekocht had er toen een paar pallets opgekocht zodat ze nog veel meer korting konden geven, 'k kreeg ook relatie korting.

Comment

• Tom
                          • Nov 2000
                          • 160

citaat:
                          citaat:
                          Hoe krijgt Behringer het voor elkaar om een product voor zo weinig centen op de markt te krijgen??

Hee rodan, dat komt omdat hij eerst 1600,- was,maar vanwege de nieuwe serie mixers hadden ze 50 % korting gegeven. ( inkoop ). De winkel waar ik hem had gekocht had er toen een paar pallets opgekocht zodat ze nog veel meer korting konden geven, 'k kreeg ook relatie korting.

Volgens mij Mr. DJ ging dit over de kleine models

Grtz,

Tom

Grtz,

Tom

Comment

• Mr Dj
                            • Jan 2002
                            • 836

ja weetik, maar ik wou effe ophelderen waarom het zo goedkoop was. Als ik zo'n goedkoope mixer zou zien zonder te weten waarom het zo goedkoop is zou ik ook denken dat het rotzooi is. zo dacht rodan dus ook. ( denk ik )

Comment

• Showlight
                              • May 2001
                              • 14

Weet iemand wanneer de nieuwe behringer dx 1000 komt???

Kees

Comment

• DJ.T
                                • Nov 2002
                                • 1502

Wie weet wanneer die nieuwe behringer komt?
                                Het vevolg op de dx 1000 dan he?
                                En ook misschien hoe hij gaat heten, wat hij gaat kosten?
                                En natuurlijk: Waar hij te koop zal zijn?

DJ.T Was Here
                                We're ready to party, are you?

Comment

Working...