Nieuwe Dj-mixers van Behringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

ja ben ook benieuwd naar, kwas opzoek naar de dx1000 maar die is nergens maar, nu dus maar is kijken als ie uit is of het wat is.

drive in show: Xtreme Xperience.....
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• jbaukema
      • Nov 2002
      • 37

Gewijzigd gewijzigd
      Last edited by jbaukema; 21-01-09, 15:14.

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Ik wou nl. eerst de dx 1000 kopen, maar ja waarom zou je een 4 (?) jr. oud model kopen, als je over een paar maandjes weer een hele nieuwe hebt?

DJ.T Was Here
        We're ready to party, are you?

Comment

• speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

ach dat die 4 jaar oud model is is juist goed ( nou ja goed) kun je tenminste weten wat andere voor ervaringen hebben na een langere tijd.

drive in show: Xtreme Xperience.....
          Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Ik denk juist dat ze nu met een nieuwe versie juist alle foutjes eruit hebben gehaald. Dat je sowieso een foutloze (voor zover mogelijk dan) behringer dx 1000 hebt (de ouwe versie), maar dan met een hele hoop leuke extra's. Maarja in die extra's zullen dan ook wel weer fouten zitten. Ik denk niet dat de ouwe versie behringer ook foutloos was.

DJ.T Was Here
            We're ready to party, are you?

Comment

• CHRIS_B
              • Oct 2002
              • 115

citaat:
              Ik denk juist dat ze nu met een nieuwe versie juist alle foutjes eruit hebben gehaald. Dat je sowieso een foutloze (voor zover mogelijk dan) behringer dx 1000 hebt (de ouwe versie), maar dan met een hele hoop leuke extra's. Maarja in die extra's zullen dan ook wel weer fouten zitten. Ik denk niet dat de ouwe versie behringer ook foutloos was.

DJ.T Was Here
              ik denk t wel, hij staat hier en werkt perfect

Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, zijn die rozijnen dan "zinloos geweld"?
              Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, zijn die rozijnen dan \"zinloos geweld\"?

Comment

Working...