Mooie live plaatjes
Collapse
X
-
Prachtige Pearl
Een drummer speelt gelukkig nooit uit de maat of vals.....( Dat doet de rest van de band)Comment
-
In de wereld van de tekst(en) gebeurd dat volop,
en je kunt een 'nieuw' boek uitgeven dat voor 70% letterlijk bij elkaar gejat, geknipt en geplakt is.
En dat kan ik jou geval dus ook hoor.een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
-
Mooie plaatjes hier!
Kan -helaas voor jullie- niet op tegen mijn ENORME fotografie-talent en pro-apparatuur (mob. telefoon) :P
En hier nog een 'live-foto' van alfred jodokus kwak:
En nou niet allemaal jaloers beginnen te schreeuwen.
Mvg,
Teun
Ps. Volgende foto is van Jelle Grutterink (Copyright=hem). Dit is trouwens wel een SERIEUS getalenteerd fotograaf, wat mij betreft.
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Als er over workflow was nagedacht en er dan was gebouwd dan was het wel een ander merk geworden. Airbus of zo.First make it work, then make it look pretty!Comment
-
Hoe doen jullie dat overigens met je camera? Ik durf hem nooit mee te nemen omdat ik hem niet in de gaten kan houden (en geen goede wegleg plek heb) als ik aan het werk ben.Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Ik heb al mijn fotografie spullen in een slingshot tas zitten. Daar is altijd wel een plekje onder/naast de mengtafel voor te vinden.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
ik heb geen dure camera en neem het risico dat het mis gaat.
Geef hem als ik speel ook gewoon uit handen aan een passerend crewlid of andere bekende kijker.
Heeft een keer een kapotte (gevallen) camera gegeven. Maar is verder goed gegaan.
De keuze tussen wel of geen publiciteitsmateriaal (foto's) maakt het risico van een digitale fotocamera verliezen ruimschoots goed.
Moet je natuurlijk geen EON's gaan weggeven...
Maar die kunnnen mensen toch niet zonder hulp bedienen.lekker belangrijk!Comment
Comment