Hobby rackje <redelijk> af

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Heej Olaf!

Lange geleje man, te lang!
    Jups, voor de hobby, allemaal eigen spul, doe alleen maar de klusjes die leuk zijn om te doen....met spulletjes waar ik ze graag mee doe.

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Dat begrijp ik..;-)

Maar 'hobby' betekend iets als 'gratis'....;-)
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Ik doe niet heel veel tape-acts, maar MD is hier in Brabant (bij mij althans) nog steeds de standaard, ook artiesten die bij de grotere boekingskantoren zitten.

Mooi rackje wel, is het een 'officieel' antennedistri- systeem, of gewoon met een koppelblokje??
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

Graties, das het tegenovergestelde van duur toch? nah, dan klopt het wel

MD speler: bewust er niet in gedaan, wanneer ik en MD nodig heb dan kan m'n werkgever hier netjes in voorzien.

De antenne distributie is netjes, geen passieve splits. Ik gebruik er een vlaggetje bij wanneer nodig, uitbouwen en boosten van de antennes is met zoveel elektronica bij elkaar echt noodzaak.

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Originally posted by ralph
            Heej Olaf!

Lange geleje man, te lang!
            Jups, voor de hobby, allemaal eigen spul, doe alleen maar de klusjes die leuk zijn om te doen....met spulletjes waar ik ze graag mee doe.
            Idem... misschien dat velen zich vragen stellen met het gewicht van het rackJE, maar toen ik jou de laatste keer zag was het echt geen probleem om zo'n rackje te tillen... staat best in verhouding
            Last edited by moderator; 11-08-09, 23:07. Reason: jups!
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...