Rockit open air
Collapse
X
-
-
Aha, dat was een heel mooi podium, zo helemaal wit.
Ik ben er 's middags wel even gaan kijken en luisteren.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk was van het MILO systeem.
Vond het wat schel en het sub ging niet echt diep, in ieder geval op het moment dat ik er was.
Ik heb je 's morgens trouwens wel zien lopen, ik kwam langs lopen terwijl jij met een laptop vlakbij de tribune liep.
Maar zie dat je om de hoek zit dus wellicht kom ik snel een keer bij je buurten.Last edited by MusicXtra; 27-07-09, 22:31.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Niet om het een of ander....maar als je profesioneel zń podium bouwt dan ben je toch niet echt goed bezig lijkt me....
Dat de grond niet egaal is...prima maar daar hebben ze toch stelpoten voor uit gevonden??
Zń podium is snel een meter of 6 hoog... volgens mij staat ie al een +- 50 cm uit het lood. Lijkt me niet echt bevoordelijk als je nog eens slecht weer krijgt. Ineens loopt het water de kant uit waar jij het niet wil hebben...
Ook lijkt me de kans op schuiven en het scheefhangen van takels me ook niet echt gunstig mbt tot het hijsen van een line array of andere rigging.
mvg jensComment
-
Als je dacht dat het milo's waren snap ik hem wel, het waren m'elodie kastjes
Was je ook op de dans vloer (truss kooi) geweest!? daar moest het op gericht zijn alles daarbuiten moest gauw zachter worden voor de overlast. maarja, moment opnamen is ook lastig. het kan een tegek plaatje zijn van de dj of juist niet
Comment
-
Denk dat je je vergist, het podium en de torens stonden toch echt wel waterpas. Ik hield alleen mijn camera (telefoon) niet goed recht.Niet om het een of ander....maar als je profesioneel zń podium bouwt dan ben je toch niet echt goed bezig lijkt me....
Dat de grond niet egaal is...prima maar daar hebben ze toch stelpoten voor uit gevonden??
Zń podium is snel een meter of 6 hoog... volgens mij staat ie al een +- 50 cm uit het lood. Lijkt me niet echt bevoordelijk als je nog eens slecht weer krijgt. Ineens loopt het water de kant uit waar jij het niet wil hebben...
Ook lijkt me de kans op schuiven en het scheefhangen van takels me ook niet echt gunstig mbt tot het hijsen van een line array of andere rigging.
mvg jens
Dat het m'elodie kastjes waren veranderd op zich niets aan mijn mening dat ik het wat schreeuwerig vond.Als je dacht dat het milo's waren snap ik hem wel, het waren m'elodie kastjes
Was je ook op de dans vloer (truss kooi) geweest!? daar moest het op gericht zijn alles daarbuiten moest gauw zachter worden voor de overlast. maarja, moment opnamen is ook lastig. het kan een tegek plaatje zijn van de dj of juist niet 
Ik ben ook 'in de kooi' geweest maar nuanceerde mijn opmerking ook omdat het inderdaad net aan de DJ of het nummer gelegen kan hebben.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Event-LightComment
-
In de torens hingen behoorlijk lange array's KF760, iets van 12 kasten per kant en deze hingen zowel aan de boven als onderkant keurig in het midden van de toren. Lijkt me onmogelijk als een toren scheef staat.
Daarbij ben ik zelf op het podium geweest en dat stond toch echt wel waterpas.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Precies, op de foto ziet het er gewoon grappig uit. Als MusicXtra zegt dat ie waterpas staat, dan nemen we dat gewoon aan.Comment
-
-
Comment
-

Wat was nou precies het probleem?
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment

Comment