Oldschool Madness in Go Planet Enschede.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Oldschool Madness in Go Planet Enschede.

Afgelopen weekend even wat herrie gemaakt in Enschede.

Geluidjes;
    4* KS t12 topkast
    4* Sub 218 ( ontwerp als EV mtl 1)
    8* KS ct212 top. (huis installatie)
    12* KS cw18" frontgeladen basjes (huis installatie)
    DJ set was pioneer cdj1000 met djm800, tevens had een dj een i pod dj mixer.
    2* rcf art 325 dj monitor

We hebben gekozen voor een vierpunts opstelling met onze eigen KS-T 12 set ivm geluidsoverlast. Dit is zeer goed bevallen en het geluid ging werkelijk woest. De reacties op o.a. partyflock spreken boekdelen

" Damn, wat een geluid, Wat een tering herrie maar goed geluid, top geluid,DJ's heerlijk gedraaid­ en het geluid , Vet geluid ,Damm Got! Wat een geluidHet geluid was echt PRIMA in order ,was donders goed geluid,geluid was hard, camera kon­ het niet fatsoenlijk opnemen .. etc
    partyflock agenda: Oldschool Madness - The residents choice ยท 3 november 2007 (waarderingen)

Echter blijf ik er bij dat voor dit soort feesten de soort pa niet echt uitmaakt als deze maar hard genoeg gaat. Je ziet veel dj;s al standaard het mid weg draaien en bas en hoog erbij etc..

Wil Michel van PB-Audio nog bedanken voor de gegeven tips bij het werken met deze opstelling !

Licht wat je ziet behoort tot de vaste installatie van Go Planet op de 2 movinghead na die van de deco boys kwamen.

Zie hieronder foto's en een filmpje;

partyflock album
    partyflock album
    De ks basjes vielen zwaar tegen voor dit soort werk. Komt weinig echte foemp vanaf ..
    partyflock album

rest vd foto's: partyflock album

(slecht)Filmpje:
    Last edited by MC Party; 06-11-07, 14:04.
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)
  • Highfield
    • Jun 2006
    • 144

waren ze van GP ook tevreden? heb daar in het verleden bij een aantal OSM's licht gedaan en toen was het iedere keer opnieuw gezeur met de gemeente en "omwonenden" (waar ze ook zouden mochten wonen..) over 1 a 2 dB teveel.

mvg,
    Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

weinig echte foemp
      Dat komt denk ik vrijwel zeker omdat de kick van deze muziekstijl net even te hoog zit in freqentie voor de meeste subwoofers !!

Ik ken de muziek erg goed, de subs krijgen pas wat te doen als de kick omlaag gaat....
      Oldschool zou je dus ook eigenlijk oldschool moeten weergeven,met een muur van bas/midlaag kasten die het gebied van zeg maar 150 tot 8 รก 900 Hertz er uit pompen!

*denkt weer aan de oude houseparty's waar vrachtwagens met diepladers vol speakers in elke hoek stonden*
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Stage-Q
        • Sep 2007
        • 389

hoorde van een ciollega van me die vorige keer licht had gedaan in Go Planet hiermee dat het een groot drama was qua licht...beetje een bende zelfs
        Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• Highfield
          • Jun 2006
          • 144

off: ja inderdaad. dat is ook de reden dat ik er weg ben (sinds een jaartje al hoor): verrotte show, niet de wil om het aan te passen met het bestaande materiaal en een "TD" met de knowhow van een tulpkabel en het ego van grad damen..

mvg,
          Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• MC Party
            • Sep 2003
            • 481

Denk je dat die gaste op de lichtshow letten? :-) Maar ben het met je eens, kan veel meer meegedaan worden.

Beetje deco en onbenullig geluid en ze zijn tevreden..

Wat betreft de huis pa; sprak een persoon die er in het begin bij was en vertelde me dat er een vieze limiter tussen zat.. Misschien dat dit de oorzaak was aangezien er echt amper wat vanaf kwam...

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

de huis PA is toch ook KS?

Comment

• Highfield
                • Jun 2006
                • 144

ja, 4 cw212 toppen gevlogen per kant, met 4x cw18" subs. Ook hangen er nog wat kleine speakertjes voor de balkons hoog in de binnenste trussring. Alles op KS amps. Er zit een Ashly 4.24G EQ tussen en een AH mixwizard waar t signaal op binnenkomt. Een limiter heb ik nooit kunnen ontdekken, ik denk eerder dat de "TD" heeft gedacht "oh ze zetten geluid bij, dan kan dat van ons wel iets zachter."

mvg,
                Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Originally posted by Highfield
                  ja, 4 cw212 toppen gevlogen per kant, met 4x cw18" subs. Ook hangen er nog wat kleine speakertjes voor de balkons hoog in de binnenste trussring. Alles op KS amps. Er zit een Ashly 4.24G EQ tussen en een AH mixwizard waar t signaal op binnenkomt. Een limiter heb ik nooit kunnen ontdekken, ik denk eerder dat de "TD" heeft gedacht "oh ze zetten geluid bij, dan kan dat van ons wel iets zachter."

mvg,
                  geen ct212?? dacht eigenlijk aan de ouwe t3, ook zo leuk kastje

Comment

• Michel van de Beek
                    • Oct 2000
                    • 283

Originally posted by MC Party

Wil Michel van PB-Audio nog bedanken voor de gegeven tips bij het werken met deze opstelling !
                    Graag gedaan!

Werken met meerpunts opstellingen heeft zijn voor- en nadelen, en randvoorwaarden. Als je hier goed rekening mee houdt, kan je hele leuke dingen doen. Leuke en interessante materie ... 22 november zal er bij ons in elk geval een en ander hierover uitgelegd en gedemonstreerd worden.
                    Groeten,
                    Michel

Comment

• MC Party
                      • Sep 2003
                      • 481

Originally posted by Highfield
                      ik denk eerder dat de "TD" heeft gedacht "oh ze zetten geluid bij, dan kan dat van ons wel iets zachter."

mvg,
                      Nee dat was deze keer niet het geval. Ben er zelf bij geweest in de kast erachter. Hadden alles op 0 db staan.. toppen gingen ook wel aan en klonken nogal schreeuwerig in vergelijking met de T12 toppen. Vandaar dat we die wat naar buiten hebben gericht en zachter gezet.

Comment

• Highfield
                        • Jun 2006
                        • 144

Originally posted by MacGyverSounds
                        geen ct212?? dacht eigenlijk aan de ouwe t3, ook zo leuk kastje
                        Inderdaad de ct212, excuser
                        Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

Working...