carnaval 2007 Nuland

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laurens12
    • Jun 2006
    • 8

carnaval 2007 Nuland

Hillemoldol.nl - By notice-it.nl

Carnaval 2007 in Nuland. speakers en versterkers gehuurd bij J&H.
    Hier hadden we zeker geen spijt van alles hadden we netjes weggewerkt achter stof. En het ging echt loei hard. Binnen in het staangedeelte 2x 4530 dc speakertjes op ons gericht (ongeveer 10 m2) je kreeg echt buikpijn als je daar langer als 30 min in stond en 2 dagen later nog piep in de oren. Voor volgend jaar hebben we deze set weer gehuurd maar richten we de speakers mooi naar buiten. Hoewel ze nu al klaagde langs de kant dat ze elkaar niet meer konden verstaan. Alles gevoed via een 20kva agregaat. (klein probleempje met het aansluiten we hadden een gemini mengpaneel op de versterker aangesloten dat ging hardstikke goed totdat we de bewegingen (electromotoren) in en uit schakelde. telkens als dat gebeurde kwam er een soort knal uit de speakers dit hebben we verholpen door een ander mengpaneel te gebruiken. Hoe het kan weten we nog steeds niet kan het met de aarde te maken hebben?

groeten c.v. Hillemoldol
    Last edited by admin; 17-06-07, 16:16.
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

En het ging echt loei hard. Binnen in het staangedeelte 2x 4530 dc speakertjes op ons gericht (ongeveer 10 m2) je kreeg echt buikpijn als je daar langer als 30 min in stond en 2 dagen later nog piep in de oren.
    En daar moet je trots op zijn wat is dat tegenwoordig toch met carnaval
    waar is de tijd heen van massa's snoep, thema muziek en belachelijk maken van politiek, nieuws,....

voor de rest ziet het er wel aardig uit
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• LJ_jacob
      • Aug 2003
      • 293

oordoppen?

klinkt een beetje onverantwoordelijk....
      ik ben geen carnavalman dus weet niet hoet het er daar aan toe gaat maar ik zou als ik het zo hoor voor geen goud zonder doppen daar rondlopen....
      mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• RenéE
        • Oct 2006
        • 291

Nog even een 'leuk' feitje waar de topicstarter misschien niet van op de hoogte is:

2 dagen piep in je oren = een flinke portie onomkeerbare gehoorschade erbij

Veel feestplezier verder he!

Comment

• StijnS
          • Sep 2006
          • 173

Ooh, hoeraa, weer zo'n lawaaikar...
          Waar is de goeie ouwe tijd van échte carnavalmuziek?
          Op zo'n wagen als dat zou 'k niet eens durven te gaan staan, ik zou me kapot schamen als 'k iedereen langs de weg zie wegduiken met de handen op de oren.

Ziet er overigens wel leuk carnavalwagentje uit... Zelf gemaakt?

Comment

• laurens12
            • Jun 2006
            • 8

Ja deze wagen hebben we helemaal zelf gemaakt (op onze site kun je dat zien). Wij zijn er nu ook van overtuigd dat we volgend jaar alle speakers naar buiten richten, (dit jaar stonden er 2 naar voren gericht 2 naar achteren 2 op het staangedeelte en 2 in het midden van de wagen) want op het staangedeelte ging het veel te hard.
            Voor de mensen langs de kant was het goed aan te horen en (de bas goed te voelen). De bejaarden hadden er iets meer moeite mee maar het ging niet harder als in een kroeg of discotheek. In nuland hebben de meeste wagens weinig of geen muziek om te zorgen dat hun ook goede muziek hadden tijdens de optocht hebben we deze set gehuurd (3 wagens voor ons nog goede muziek en 3 wagens achter was het ook nog duidelijk te horen), de deelnemers waren allemaal zeer tevreden. Ook tijdens het opstellen van de wagens had iedereen een leuk achtergrond muziekje. Kortom alleen maar positieve reacties (en de 1e prijs gehaald).

groeten c.v. gere of nie

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

in dat geval trek ik mijn woorden terug

zorg er dan enkel volgend jaar wel voor dat het publiek geen oor en darm klachten krijgt
              Hold on a second, relax and listen...

Comment

Working...