Kane Maliveld

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

En waar ik ook benieuwd naar ben: ik zag een Pearl tafel staan voor het licht, wat leek op een pearl 2000, maar dan de 48ch. versie zeg maar (kan er niks over terug vinden op de avolites website). Maar 2 meter verderop stond nog zo'n zelfde tafel, maar dan richting publiek gericht. Dus met de rug naar het podium toe. Waar was die tafel voor? Hopelijk niet voor de 12 sixbarren.

En de tafel die naast de pearl 48ch. stond, kon ik niet thuisbrengen. Welke was dat en waar diende die voor? Was in ieder geval niet de FoH tafel, die stond daar weer voor.

Heb er helaas geen foto's van. Misschien mensen die meer informatie hebben daarover?

Dan nog even inhaken op reactie van mod: de posting van Beyma ging puur over zijn eigen mening over Kane, niks maar dan ook niks inhoudelijks over licht en/of geluid. En dan doel ik op het tweede deel van zijn posting, namelijk:

Persoonlijk vind ik keen dus he-le-maal niks , ik snap niet dat mensen die jank stem van hem kunnen aanhoren....
    Plus dat ie een maand na het overlijden van z'n vrouw alweer bovenop een andere lag, mag ie wat mij betreft voor altijd ze muil houwe , dat over het paard getilde kapsones ventje!!!
    Als dat inhoudelijk te maken heeft met licht en/of geluid, krijg jij een krat bier van me!

Comment

• wouter_jp
      • Aug 2003
      • 105

Originally posted by berolios
      Wat vonden de mensen eigenlijk van het geluid?
      ik vond het geluid over het algemeen wel goed ( zowel support act als headliner ) had wel het idee dat de support acts aan een strengere db limiet vast zaten.
      wel jammer van wat rondzingers op de monitoren...
      spelen !!

Comment

• RRRRik
        • Aug 2006
        • 27

Originally posted by Dj Mark
        En waar ik ook benieuwd naar ben: ik zag een Pearl tafel staan voor het licht, wat leek op een pearl 2000, maar dan de 48ch. versie zeg maar (kan er niks over terug vinden op de avolites website). Maar 2 meter verderop stond nog zo'n zelfde tafel, maar dan richting publiek gericht. Dus met de rug naar het podium toe. Waar was die tafel voor? Hopelijk niet voor de 12 sixbarren.

En de tafel die naast de pearl 48ch. stond, kon ik niet thuisbrengen. Welke was dat en waar diende die voor? Was in ieder geval niet de FoH tafel, die stond daar weer voor.
        !
        Die extended Pearl is een Diamond 3 en die 2 blauwe kastjes daarnaast was een Hog2 met wing.

R

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Ik vond het geluid lekker. Vooral de bas vond ik heel lekker. Niet te weinig en niet overdreven.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Zolang er mensen zijn die een diamond aanzien voor een pearl mag er best de mening over een bandje worden gegeven, die krat bier komt wel op!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Mark-LED
              • May 2004
              • 822

Dus hiermee zeg je nu eigenlijk, dat het toegestaan is om je mening over een bandje te geven, zonder inhoudelijk een op/aanmerking of compliment te geven over het licht en/of geluid? Mooi dat we dat weten, pas je de forum regels ook even aan?

Dan het verhaal Avolites Diamond, als je er een aantal meter naast staat, de tafel nog nooit IRL gezien hebt en de tafel op ongeveer ooghoogte staat, vind je het dan wonderlijk dat ik hem niet thuis kan brengen en hem omschrijf (en dus niet benoem) als Pearl 2000 48ch.?

Dat krat bier blijft dus nog mooi hier in de koeling staan!

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

Geluid vond ik op zich lang niet slecht, alleen bij Kane dan. Het voorprogramma vond ik qua geluid wat matig. Bij R.O.O.O.M waren de vocals soms slecht hoorbaar en bij Relax kwam de trompet niet eens normaal door in het intro van "Mr. Sleeves" terwijl die daar een solo heeft. Idd een ernstige geluidsgrens gelegd.
                Wel vond ik het geniaal dat Relax het intro speelde van Smells Like Teen Spirit om het publiek in de maling te nemen.

Hoe de lichtman zaterdag (the day after) ergens anders heeft kunnen staan, verbaasd me, aangezien het concert zelf zaterdag was. Ben toch benieuwd naar hoe deze lichtman zich heeft voorgesteld, want ik weet ook (juist) hoe hun lichtman heet. Sterker nog: heb zijn nummer nog in mijn telefoon staan. Zolang dat niet met +32 begint, heb je iig de verkeerde voor je.

/edit: typo
                Last edited by jurjen_barel; 29-08-06, 00:17.

Comment

• beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

Bij deze mijn excusses aan iedereen die ik eventueel gekwetst heb met mijn uitspraken, het was inderdaad niet professioneel van mij om mijn mening op deze manier te uiten, ik zal er voortaan beter opletten.

Om een klein beetje back on topic te komen, het "decor" van deze show vind ik nou niet echt creatief, ik weet hoeveel werk het is om zo'n vidiwall op te spannen met doek, maar waarschijnlijk was daarna het tijdschema te kort om nog wat extra decor toe te voegen,want ik zie eigenlijk alleen maar een groot zwart podium verder.....

@ moderator, bedankt voor de steun!
                  Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Nou zijn we weer allemaal vriendjes? Kunnen we het weer verder hebben over waar het om draait binnen dit forum.
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• CoenCo
                      • Feb 2005
                      • 230

Hmm..
                      Ik heb wel een lijstje van de veldverlichting, maar niet echt van mainstage. Heb wel geholpen met trailer lossen, dus ik doe even een gok:

hog2+wing
                      2* diamondIII (1*spare)
                      VL3000 (tegenlicht boven)
                      VL2416 (portaal/manteaux)
                      VL2 (die streep links en rechts van het podium, onder de video)

Comment

• Halo
                        • Nov 2005
                        • 178

dan vraag ik me toch af waarom een hog 2 en geen hog 3?
                        en waarom diamond 3 en geen 4 (vision/elite)
                        op zo'n soort klus wil je toch gewoon het beste lijkt me?
                        steel verstandig...........................jat een appel!
                        fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• CoenCo
                          • Feb 2005
                          • 230

De Diamond 3 is alleen voor conventioneel, daar heb je geen D4 voor nodig.
                          HogII is waar de operator waarschijnlijk het beste mee kan werken + daar is een grote rockwing voor.

Comment

• RRRRik
                            • Aug 2006
                            • 27

Voor de lijstjes freaks;

licht:

17 x VL3000 spot
                            17 x VL2416 wash
                            36 x VL2C spot
                            6 x Hungaro Flash strobe
                            18 x 12lite DWE
                            14 x 8lite DWE
                            8 x Strong MR16 Cateye
                            5 x 'Blonde'
                            6 x Redhead
                            5 x Robert Juliat Aramis
                            3 x Robert Juliat Ivanhoe

geluid;

64 x VDOSC topkast
                            32 x VDOSC sub
                            16 x DVDOSC infill
                            1 x Digico D5 / foh
                            1 x Heritage 3000 / mon

R

crewchief licht Kane Malieveld

Comment

• wouter_jp
                              • Aug 2003
                              • 105

Originally posted by RRRRik
                              Voor de lijstjes freaks;

licht:

17 x VL3000 spot
                              17 x VL2416 wash
                              36 x VL2C spot
                              6 x Hungaro Flash strobe
                              18 x 12lite DWE
                              14 x 8lite DWE
                              8 x Strong MR16 Cateye
                              5 x 'Blonde'
                              6 x Redhead
                              5 x Robert Juliat Aramis
                              3 x Robert Juliat Ivanhoe

geluid;

64 x VDOSC topkast
                              32 x VDOSC sub
                              16 x DVDOSC infill
                              1 x Digico D5 / foh
                              1 x Heritage 3000 / mon

R

crewchief licht Kane Malieveld
                              ff ter aanvulling:

1 x crest lmx mon support
                              1 x harry 2000 foh support
                              spelen !!

Comment

• Halo
                                • Nov 2005
                                • 178

Originally posted by CoenCo
                                De Diamond 3 is alleen voor conventioneel, daar heb je geen D4 voor nodig.
                                HogII is waar de operator waarschijnlijk het beste mee kan werken + daar is een grote rockwing voor.
                                ik zeg pak alleen al die d4 voor d betrouwbaarheid boven een "oude" d3 maargoed das mijn bescheiden kleine meningje en tsja hog2 ik ben zowiezo niet zo'n hog fan maar zoveer ik weet kun je met een hog 3 meer als met een hog 2 dus waarom?!?! maargoed correct me if i'm wrong
                                steel verstandig...........................jat een appel!
                                fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

Working...