Concert van Roger Waters

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ewald
    • Aug 2000
    • 93

Concert van Roger Waters

Kan iemand vertellen en / of met foto's laten zien hoe het concert van Roger Waters was?
  • Niels D
    • Jul 2006
    • 1

hey, ik was daar. het was echt helemaal geweldig. ik ben nog echt een n00b qua licht en geluid techniek. (ben ook niet van plan hier vaak te komen)

maar het was wel bijzonder, hier een aantal foto's http://www.stronks.net/Waters%20foto.htm

hier een paar filmpjes. (bekijk vooral sheep met het vuur!)http://youtube.com/results?search=ro...&search=Search

verder, was er een astronaut die door de zaal heen vloog tijdens "the perfect sense". er was heeeeel veel video, bij elk nummer was een prachtige achtergrondfilm aanwezig. tijdens de 2e helf (waarin heel dark side of the moon werd gespeeld) werd het gewone scherm vervangen door een rond scherm in een grote cirkel van truss met rondom allemaal movingheads, echt prachtig. qua licht was het ook erg mooi en sfeervol.

en natuurlijk het quadrafonisch geluidssysteem. (soort dolby surround zegmaar) voor de nodige effecten.

ikzelf heb nog foto's genomen toen de roadies bezig waren met inpakken, en een foto vanaf ring 1 achter het podium. (veel flitecases en reserve spul, niet veel bijzonders).

[edit] achteraan het podium was ook een muur (ongeveer 2 meter hoog, met daarboven het videoscherm) met allemaal verticale "led bars" waar oa. text op verscheen. dat was ook apart.

[edit2] deze post gaat over het concert in ahoy, maar volgens mij waren er niet veel verschillen.
    Last edited by Niels D; 10-07-06, 18:44.

Comment

• Harmen
      • Sep 2003
      • 379

die?

Comment

• DeMennooos
        • Aug 2000
        • 1416

[edit] achteraan het podium was ook een muur (ongeveer 2 meter hoog, met daarboven het videoscherm) met allemaal verticale "led bars" waar oa. text op verscheen. dat was ook apart.
        Die muur van verticale LED was opgebouwd uit James Thomas PixelLine 1044.
        Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

Working...