EO jongerendag "Enter the mistery"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tommyikke
    • Nov 2004
    • 31

EO jongerendag "Enter the mistery"

Beste iedereen,

Ik ben zaterdag naar de EO jongerendag geweest en ik vond t mooi decor, licht en geluid... heeft iemand mischien een paar foto's en heel mischien een apparatuur lijstje???

Alvast bedankt,
    Tom Tijssen
    greetzz Tommyikke
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

Ik ben dit jaar niet geweest.. heb het na 6 jaar (3x ArenA, 3x Gelredome) wel gezien daar. Ik hoop dat het geluid beter was dan een aantal jaar terug...
    Het geluid en licht wordt over het algemeen verzorgd door Rider/Relight. Ik neem aan dat dat dit jaar ook zo was? Zij hebben hele mooie line-array's van l'Acoustics (Kudo)... misschien dat die er hingen? Met de gebruikelijke Meyer-subjes eronder?

Comment

• jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

Tijdens het middag programma heb ik buiten monitor gedaan op het X-Noise podium, maar daar werd niet naar gevraagd.

Inderdaad deed Rider het geluid binnen.
      Het enige wat ik daar van weet te vertellen is dat het weer in twee delen verdeeld is: samenzang setup en "hoofd-Acts" setup. Dus volledig gescheiden mengtafels/multi's/microfonie.
      Op monitor van de samenzang stond een Yamaha MC7CL, front waarschijnlijk een PM3500/32.
      Monitors de bekende 1545, maar dan actief met een ASHLY proccessor, met CREST amps. Hoofd act FOH een PM3500/48 monitors weet ik niet.
      FOH-PA V-DOSC.

Comment

• Croock
        • Mar 2004
        • 29

Het licht wordt, zoals al een jaar of 4, gedaan door Rentall. Ontwerp door de regiseur van de EO die ook de regie van de uitzending doet

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

Ik hoor wel wanneer er foto's komen...
          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

Working...