Koninginnedag 2006 Almere

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • meyerfreak
    • Mar 2004
    • 142

Heb de hele dag/avond geen ambtenaar met een decibelmeter in de buurt gezien !!
    Grote kans dat zoals je zegt men wat luchtiger met de regeltjes omgaat als het om zo'n festiviteit gaat....
    Die goot wordt overigens wel een probleem als je een dikke W4 multi o.i.d wilt leggen.... dan moet je weer ergens 30 meter rubberen schwans kwijt.

Gelukkig hadden wij Chris bij ons, die weet daar altijd wel raad mee (geintjuh chris)
    ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Dat plein is niet alleen een mooie windtunnel maar ook een lekkere reflectiebak. Heb er trouwens wel eens gestaan, 2 jaar geleden (geen koninginnedag of zo), en dan zijn ze toch wel pietluttiger met een ambtenaar aan mijn zijde.

Comment

• btvmaarten
        • Jun 2004
        • 56

http://www.bevrijdingsfestivalflevol...6/IMG_0047.JPG dit is een fotootje van de 'doeken'

wij hebben er ook regelmatig gestaan vorrige zomer maar toen hadden wij rondom de zijkanten van het podium een soort gaas/doek hangen wat de wind een beetje buiten hield. ik zal proberen een foto te plaatsten hoe het eruit heefd gezien ik weet niet of ik ze nog heb. deze 'doeken' horen bij het podium en op verzoek kunnen deze 'doeken' ook worden in gehangen.

groetjes maarten
        Last edited by btvmaarten; 08-05-06, 09:57.
        Wat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EV

Comment

• Jeroen
          • Aug 2000
          • 1021

Originally posted by btvmaarten
          http://www.bevrijdingsfestivalflevol...6/IMG_0047.JPG dit is een fotootje van de 'doeken'

wij hebben er ook regelmatig gestaan vorrige zomer maar toen hadden wij rondom de zijkanten van het podium een soort gaas/doek hangen wat de wind een beetje buiten hield. ik zal proberen een foto te plaatsten hoe het eruit heefd gezien ik weet niet of ik ze nog heb. deze 'doeken' horen bij het podium en op verzoek kunnen deze 'doeken' ook worden in gehangen.

groetjes maarten
          En een keer waarbij Postmen ook aanwezig was? (Langgggg geleden)
          Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• btvmaarten
            • Jun 2004
            • 56

Ik kan mij wel iets herrineren dat wij er toen hebben gestaan met postmen maar dat is echt wel lang geleden zeg!

gr maarten
            Wat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EV

Comment

• Jeroen
              • Aug 2000
              • 1021

Originally posted by btvmaarten
              Ik kan mij wel iets herrineren dat wij er toen hebben gestaan met postmen maar dat is echt wel lang geleden zeg!

gr maarten
              Haha ja dat is al even geleden en toen werd er wel pietluttig gedaan over wat db's. Maar jullie waren fijne collega's
              Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

Working...