elke donderdag van de maand augustus zijn er in oostmalle parkavonden. (hoop dat ik in het juiste forum zit!![
])
gisteren was de eerste keer en ik ken het bedrijf dat licht en geluid doet. ken ook de kerel die het licht doet. hij zit bij mij op school. heb er tijdje bijgestaan en een paar fototjes genomen met zijn digi-cam. de groep van 4/08 was [u]springloaded</u> en sfeer was er genoeg!
================================================== ==========================================
even een lijstje met wat er stond/hing
[u]Licht</u>
STURING
avolites pearl 2004
FRONT(uitlichting zangers/band)
2X sixbar op statief
BACK("sfeerlicht" zullen we maar zeggen)
4X MAC 250 krypton
2X Sixbar + filtertjes
[u]Geluid</u>
Soundcraft MH4 48/8/2 (FRONT)
Soundcraft SM12 48/12/2 (MONITOR)
48 + 12 ch multicore - TC Electronic M2000 - TC Electronic D-Two - TC Electronic R4000 - Yamaha SPX 990 - Sony CD player - Sony MD recorder - BSS Opal FCS 966 (2 x 31 bandsEQ) - 3 x BSS DPR 422 C/L - 4 x Drawmer DS 201B gate - TC Electronic Triple C - 2 x BSS 901II dynamic EQ - 10 x Martin LE12 - active drumfill - set Crest P7200 versterkers - 6 x BSS Opal FCS 966 (2 x 31 bandsEQ) - 2 x BSS DPR 944 C/L + gate - set micro’s, DI’s & statieven - ASL intercom set (basis, 2 x beltpack, 3 x headset, 2 x beacon)
snel van hun site gehaald
geen vragen hierover want ik ben geen PA kenner
================================================== ==========================================
een paar fototjes nog! (soms een beetje wazig sorry [:I]

dit vind ik een van de mooiste foto's... mooi profieltje met de lampjes! ^

dit is ook zo'n mooie! ^

BIJ WELK LIEDJE ZOU DEZE FOTO GENOMEN ZIJN...[?] (blauw blauw blauw...)

zo hopelijk zijn dit genoeg foto's?[
]
ik zal proberen van mss elke week een paar sfeerbeeldjes te geven...
commentaar en reacties zijn altijd welkom... ik kan spijtiggenoeg wel niets veranderen aan setup en dergelijke van deze set want ik neem alleen maar fototjes
greetzz en tot volgende week!
])gisteren was de eerste keer en ik ken het bedrijf dat licht en geluid doet. ken ook de kerel die het licht doet. hij zit bij mij op school. heb er tijdje bijgestaan en een paar fototjes genomen met zijn digi-cam. de groep van 4/08 was [u]springloaded</u> en sfeer was er genoeg!
even een lijstje met wat er stond/hing
[u]Licht</u>
STURING
avolites pearl 2004
FRONT(uitlichting zangers/band)
2X sixbar op statief
BACK("sfeerlicht" zullen we maar zeggen)
4X MAC 250 krypton
2X Sixbar + filtertjes
[u]Geluid</u>
Soundcraft MH4 48/8/2 (FRONT)
Soundcraft SM12 48/12/2 (MONITOR)
48 + 12 ch multicore - TC Electronic M2000 - TC Electronic D-Two - TC Electronic R4000 - Yamaha SPX 990 - Sony CD player - Sony MD recorder - BSS Opal FCS 966 (2 x 31 bandsEQ) - 3 x BSS DPR 422 C/L - 4 x Drawmer DS 201B gate - TC Electronic Triple C - 2 x BSS 901II dynamic EQ - 10 x Martin LE12 - active drumfill - set Crest P7200 versterkers - 6 x BSS Opal FCS 966 (2 x 31 bandsEQ) - 2 x BSS DPR 944 C/L + gate - set micro’s, DI’s & statieven - ASL intercom set (basis, 2 x beltpack, 3 x headset, 2 x beacon)
snel van hun site gehaald
geen vragen hierover want ik ben geen PA kenner
een paar fototjes nog! (soms een beetje wazig sorry [:I]
dit vind ik een van de mooiste foto's... mooi profieltje met de lampjes! ^
dit is ook zo'n mooie! ^
BIJ WELK LIEDJE ZOU DEZE FOTO GENOMEN ZIJN...[?] (blauw blauw blauw...)
zo hopelijk zijn dit genoeg foto's?[
]ik zal proberen van mss elke week een paar sfeerbeeldjes te geven...
commentaar en reacties zijn altijd welkom... ik kan spijtiggenoeg wel niets veranderen aan setup en dergelijke van deze set want ik neem alleen maar fototjes

greetzz en tot volgende week!

Comment