@ SM : Als je de grap niet snapt hoef je niet te reageren...
toto eurohal Meyer milo en sim3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ok, Nog even terug naar het topic.
Het geluid bij de ToTo show was redelijk goed. Zoals Steven al aangaf was het aan de zijkanten minder en het laag had wel een duwtje extra mogen hebben. Ik heb redelijk veel ToTo shows gezien en het laag was minder aanwezig dan gebruikelijk maar de hal was ook niet heel erg lekker. Voor de volledigheid de set bestond dus uit Milo. 700 HP, CQ-1 (front-fill) en UPA-1P voor de vips.
Geluidsdruk was niet helemaal zoals ik gewend ben bij ToTo. Was zeker 3 tot 6 dB zachter.
Mix was erg netjes. Geldt ook voor het licht.
ToTo speelt over het algemeen met Turbo (voorkeur van Colin Norfield) maar heeft tijdens de Mindfields Tour ook gedeeltelijk Wavefront van Martin Audio gebruikt en ik moet zeggen dat het geluid toen waanzinnig was. De show die ik destijds heb gezien (Martinihal Groningen) staat nog steeds op nummer 1 van alles wat ik ooit heb gezien.
Lang verhaal kort. Colin Norfield weet goed wat hij doet en krijgt over het algemeen overal wel een redelijk geluid uit.
AukeComment
-
citaat:Citaat: Meyer is gewoon het beste wat er tegenwoordig op de markt is
Mag ik vertec er een keer naast hangen?
En je mag er vast wel een keer Vertec naast hangen...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Comment