toto eurohal Meyer milo en sim3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • robski
    • Jul 2005
    • 98

toto eurohal Meyer milo en sim3

Naar aanleiding van een discussie enige tijd geleden wat foto's van Toto in Zuidbroek.

Meyer Milo 7 kasten per kant, 10 hp700's , meyer ld3 en sim3, heritage 3000's en zo'n 180 kw parlicht.

greetz,

Rob
    KBL Wageningen

@******** Groeten Gerard, remember cursus bij AEM, Rob van KBL, die o.a. Podium Hardenberg doen.
    Robski

my password keeps me newbie forever
  • Ideedeluxe
    • Sep 2002
    • 84

Hee, das dichtbij! Ging dat een beetje goed, daar in de Eurohal? Die hal heeft nogal een geschiedenis....vergunnings- en veiligheidstechnisch wel te verstaan...en als je de geruchten moet geloven, zelfs al een eerder leven gehad als veilinghal. De hal is hier regionaal betrekkelijk vaak negatief in het nieuws geweest.

Heb je nog meer foto's? Altijd leuk om te zien!

John
    When I think back on all the crap I learned in Highschool, it\'s a wonder I can think at all !!

Comment

• mertens
      • Mar 2001
      • 53

bedankt voor de foto. had zelf ook al wat foto's, maar deze zijn van betere kwaliteit dan die van mij.

....Meyer.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

aha. had idd nog een toevoeging : de infills waren cq1.

zal ff dat andere topic op slot doen, en hierheen linken.

@ rob: tuurlijk. was een spannende week, met magu...

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

[img]http://members.home.nl/********/700HP.jpg[/img]
          [img]http://members.home.nl/********/Milo.jpg[/img]
          [img]http://members.home.nl/********/CQ1.jpg[/img]
          [img]http://members.home.nl/********/out.jpg[/img]
          Met dank aan chris mertens, EN STEVEN POLLEMA dus.

bewijs genoeg?????

ok. nu het volgende : klonk het nog een beetje?

Comment

• Michel van de Beek
            • Oct 2000
            • 283

Hmmmz ... zie ik daar dan stiekem toch een (verdwaalde?) turbo flood staan .. achter die CQ?
            [img]http://members.home.nl/********/CQ1.jpg[/img]

Zouden de badboys jongens toch wel enigszins gelijk hebben dat de band dat graag
            wil?
            Groeten,
            Michel

Comment

• SM
              • Oct 2004
              • 129

citaat:Geplaatst door Michel van de Beek
              Zouden de badboys jongens toch wel enigszins gelijk hebben dat de band dat graag
              wil?
              Zoals reeds eerder gezegd: er zijn vele bands die reizen met eigen tafels en floors / in-ears, maar inprikken op het PA. Gebeurt op sommige tours ook nog wel dat de truck met PA doorrijdt naar venue T+2 en de truck met backline, tafels en floors naar venue T+1.

En bij dit soort bands heb je echt niet meer het gezeik over merken met muzikanten hoor. Die willen gewoon dat het goed komt, of de kasten nou blauw, rood, paars of zwart zijn. Daarvoor vertrouwen ze de crew. En ze vertrouwen het ook als de crew zegt: "Guys, it will be a hard night, but we do the utmost to make it a good show." Overigens gaat dat bij die paar Nederlandse echte klasse-acts met echt goede crew ook zo. Helaas blijven we hier vaak hangen in een technicus van een bandje die het niet voor elkaar heeft en dan de spullen de schuld geeft.

S.

Comment

• DeMennooos
                • Aug 2000
                • 1416

citaat:Zoals reeds eerder gezegd: er zijn vele bands die reizen met eigen tafels en floors / in-ears, maar inprikken op het PA. Gebeurt op sommige tours ook nog wel dat de truck met PA doorrijdt naar venue T+2 en de truck met backline, tafels en floors naar venue T+1.
                Kan best bij deze ene uit de serie van 4 ook zo geweest zijn. Zeker omdat deze eigenlijk niet gepland was.
                Maar zal het van de week wel horen hoe het nou zat op de andere dagen.

Was iig weer een leuke zo te zien
                Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• jgeer
                  • Jan 2003
                  • 27

Ik ben er persoonlijk geweest en moet zeggen dat het veel beter klonk dan de laatste keer in de HMH (maar toen was de DVD opname belangrijker waarschijnlijk). De nieuwe toetsenist vond ik minder erbij passen qua sound.
                  Geluid was naar mijn mening dik in orde ! En veel parren heeft ook wel weer wat tov tientallen mh's.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

vraagje @ rob : waar komen die 700HP's vandaan? wist niet dat er al wat in nederland waren, buiten de demoset van aem...Van jouw, soms? wel ff mooi gedelayed, neem ik aan..

greetz
                    gerard

Comment

• robski
                      • Jul 2005
                      • 98

@de mennoos: bij dit soort bands is het merk geluidssysteem niet zo van belang, behalve dat het door het management goedgekeurd moet zijn.
                      Een A merk dus en geen beringhers, mackie o.i.d. Verder nemen ze geen PA en licht mee, dat scheelt een ruime trailer en een hoop personeel op de tour. Local suppliers verzorgen geluid en licht conform tour specs.

@Gerard In rotterdam zit een bedrijf wat redbull airrace e.d. doet en die zijn in het bezit van een heleboel Meyer spullen. Sinds kort ook hp700's
                      Robski

Comment

• joe
                        • Jan 2003
                        • 446

Het bedrijf waar het vandaan kwam was generations.
                        zover ik het weet hebben ze 10 700hp's

@ Rob zat jij ook niet op de canarische eilanden?

Gr.
                        Marco

Comment

• robski
                          • Jul 2005
                          • 98

Een aanrader voor iedereen om eens een training van Magu te volgen. De meeste informatie die je krijgt heeft niks met een merk speakers te maken en is dus nuttig voor iedereen.

De Canarische eilanden, lekker weer maar het grootste gedeelte van de tijd binnen gezeten. Wel een heleboel extra informatie opgeslokt over hoe geluidssystemen werken en hoe Meyersound daar mee omgaat.

@marco: Marco van de sim cursus? Waar hou jij je momenteel mee bezig? Als je in de buurt van Wageningen bent kom een keer langs.

greetz Rob
                          Robski

Comment

• MC Party
                            • Sep 2003
                            • 481

citaat:Geplaatst door robski

Een aanrader voor iedereen om eens een training van Magu te volgen. De meeste informatie die je krijgt heeft niks met een merk speakers te maken en is dus nuttig voor iedereen.

greetz Rob
                            Heb je meer info ..

Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• sis
                              • Jul 2003
                              • 3305

Eigenlijk maakt het niet uit, wat en hoe en waarom !
                              Meyer is gewoon het beste wat er tegenwoordig op de markt is , heb verschillende systemen gehoord en sta nog steeds verbaast te gapen, te kijken en te luisteren naar de ongelofelijke kwaliteit van dit merk !!!![^]
                              Als ik ooit mijn EAW set verkoop ga ik zoiezo overstappen naar meyersound !!
                              sis
                              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...