Manifest Festival in Frankrijk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

Bedankt voor de feedback mannen, was gezellig. Volgende keer een hapje met koffie erbij .
    Heb jullie mails goed ontvangen, doe wat ik kan asap.
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

citaat:Geplaatst door som

afgelopen week met mijn concullega s500d uit kampen bij powersound geweest voor wat spelerij met de ag ps115.
      ter vergelijk een eaw sm159 meegebracht,opzich al een fijn floortje om mee te werken.
      2 uurtjes aan het luisteren/vergelijken geweest met cd'tjes en een sm58.
      115 is een handig universeel kastje(floor met 2 statiefbussen en rigmogelijkheden en een draaibare hoorn) welke ook nog eens verantwoordelijk is gebouwt,
      vooral de nette construktie van het filter wekte indruk.

in het laag waren de 159 en de 115 redelijk dicht bij elkaar,
      jammer om toe te geven omdat ik best wel trots ben op m'n eaw's maar de 115 was qua verstaanbaarheid beter dan mijn 159, deze is in vergelijk zelfs neuzig.
      ondanks een spetterend fris hoog was de 115 behoorlijk minder feedback gevoelig dan de 159.

het was me de rit naar brussel meer dan waard

probleem dat zich nu stelt (bij mij ook trouwens):

hou je nu je EAW en investeer je hierin verder? Dit oogt namelijk wel op je technische fiche OF zeg je F**K allemaal, EAW buiten en allemaal AG bestellen... met het risico dat techniekers je monitoren gaan weigeren op grotere gigs.

Comment

• S500D
        • Feb 2003
        • 215

Ik kom die problemen ook tegen maar ik trek me er niets van aan.
        in die wereld waar wij in draaien hebben ze zekers eisen, maar die worden gesteld zodat de meeste bandsof acts enigzins zeker zijn dat er fatsoendelijk spul staat. Voorbeeld: Ik heb zelf een Master MD4, hierover krijg ik veel twijfels van geluidmensen maar als ze eenmaal met de set gedraait hebben zeggen ze van die set klinkt best goed.
        Ik draai met eigenbouw monitoren en één GAE 4475tm monitor waarvan ik die monitor lijn wou doorzetten, iedereen die ik spreek zegt die monitor klinkt niet en is aggresief in het hoog, maar ze werken er wel mee. Deze GAE monitor is bijna drie keer zo duur als die AG-Audio ps115 en klinkt niet veel anders die AG dus 1 plus 1 is bij mij 2.
        Als een act hier niet mee wil werken zonder dat ze het geprobeerd hebben is het hun keus om niet te spelen.
        Ze weten bij mij vantevoren wat ze krijgen en als ze dan komen spelen ze heus wel.
        Wat mij wel opvalt is dat de meeste artiesten wel merk gebonden zijn maar toch steeds meer andere merken gaan testen en waarderen.
        Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen straks met de PS115 en vertel hoe de acts erop reageren.

Gr Ronnie

Ps: dat hapje en dat drankje hou ik je aan nicolas.
        U draait, Wij vragen.

Comment

• PowerSound
          • Nov 2001
          • 1892

Zal ik mee sturen hoor
          PSL Bvba powered by
          Yahama LS9-32 / MC7L-48

Comment

• som
            • Nov 2002
            • 787

citaat:Geplaatst door luc2366

probleem dat zich nu stelt (bij mij ook trouwens):

hou je nu je EAW en investeer je hierin verder? Dit oogt namelijk wel op je technische fiche OF zeg je F**K allemaal, EAW buiten en allemaal AG bestellen... met het risico dat techniekers je monitoren gaan weigeren op grotere gigs.

[/quote]

ag zal het worden.[^]
            de eaw die ik heb hou ik wel,maar eigelijk is het te gek voor woorden dat je voor de prijs van 1 eaw 3 ag's kan kopen.

op een fiche zal het idd intressanter ogen
            maar met een vriendelijk gesprek en duidelijke uitleg zal elke tech overstag gaan.
            tevens is het ook zo dat de meeste tech's niet bijzonder geintresseerd zijn in de monitoring,
            lees de riders maar,
            stac's zijn meestal wel gespecificeerd
            randrekken ook en dan liefst met zoduur mogelijke spullen en bij de monitoren staat zoets als;
            het maakt niet zoveel uit als het maar foeihard kan.

ik vind ook dat je nieuwe merken een kans moet geven.
            had niemand dat ooit bij eaw gedaan was eaw ook niet geworden tot wat het nu is.

en misschien staat ag over een paar jaar wel in de merken toptien[8D]
            Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• Marijn.
              • Aug 2005
              • 2

ik zou een groot deel van de pars ook vanvoor aan de brug hangen.
              de brug is leeg vooraan. (maar je deed alleen de FOH zekr hé?)
              mvg
              marijn

Comment

• PowerSound
                • Nov 2001
                • 1892

Inderdaad, ik leverde daar enkel een paar kast, was daar meer als guest die 2 dagen aanwezig.
                PSL Bvba powered by
                Yahama LS9-32 / MC7L-48

Comment

Working...