Top 100 Allertijden Made(nieuwe fotos26-6-05+show)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Nou als er iemand vrijwilligt om onze PM5D iedere om te leggen zonder tilt: ga je gang! Ding is loodzwaar, zeker in de bijbehorende kist. Hebben jullie die kist zelf gemaakt of ook erbij besteld? Lijkt veel op die van ons.

Licht ziet er netjes uit vind ik, je foto's hadden wat beter gemogen, dan krijg je een wat beter indruk maar zo te zien was het gewoon goed in orde. Geen dingen die er echt uit blinken, maar dat hoeft eigenlijk ook niet altijd vind ik!

Comment

• ST
      • May 2005
      • 32

Zie ik dat nou goed ? Ligt er geen vloer in de tent ? Lekker !
      Moet dat nou ?

Comment

• ricardoke
        • Oct 2004
        • 136

Er ligt inderdaad geen vloer in ...

Comment

• Jaap @ monitoring
          • Jun 2005
          • 61

zon ding kan je natuurlijk niet in je eentje omleggen, maar met zn 3en wel of met zn 4en.....maar zelfs als je hem al niet meer met zn tweeen kan tillen moet je het zowieso wel met easy tilt doen...ziet er arbeidstechnisch ook wel goed uit, dus ik heb niks gezegd

Comment

• MarkRombouts
            • Jan 2005
            • 1391

Ik weet wel dat een mengtafel al snel te zwaar is om gemakkelijk neer te leggen op een onderstel of tafel. Ik heb er met mijn eigen Yamaha O2R in flightcase al moeite mee, in mijn eentje lukt het zowieso niet, en met zijn tweeën moet je ook al uitkijken.

Comment

Working...