Midzomerfestival Roden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

citaat:Geplaatst door Lazy

Geplaatst door hugovanmeijeren

Off topic:

Ja zeker! Heb er nog wel een nachtje aan zitten werken (alles opnieuw bedraad want het werkte dus gewoon niet!!!
    Groeten Hugo

Hahaha... heb je ook al met de dimmer op een aggregaat gedraaid??
    Nee, maar heb al wel gehoord dat Lite Puters niet zo dol zijn op aggregaten..!

-->heb al een discussie gehad over die kanalen, niet dat het mij boeit dat ik dmx kanaal 512 niet kan gebruiken als startadres (lekker handig bij een 6 kanaals dimmer) want bij mijn showtec's kan het wel...

ONTOPIC:

Inderdaad een overhead is hardstikke handig als je niet al die losse mic's hebt én aangezien ik de tafel ook al zo goed als vol had zitten scheelt het ook weer behoorlijk...

Groeten Hugo

Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

citaat:En het is handig want je kan in principe met een kleiner?compactere tafel werken en minder comp/lim. en dat komt regelmatig heel goed uit
      waarom minder comp/lim's?? Er zijn zat technici die zelfs met rock geen comps op de drums hebben. Voor festivals kan dat handig zijn (ene drummer slaat net iets harder), en als je lekker veel tijd heb voor het soundchecken kan je het goed gebruiken om te finetunen.
      2 goede OH's doen wonderen, mits goed geplaatst...
      De groeten => Micha

Comment

• Jaap @ monitoring
        • Jun 2005
        • 61

Ik zou de volgende keer wel proberen het wat spectactulairder te maken en vooral het er wat meer professioneler er uit te laten zien, want sorry dat ik het zeg maar het ziet er een beetje suf uit, en proffesioneel ziet het er ook niet echt uit, meer alsof enthousiaste schoolkinderen wat bij willen verdienen, offerigens niet persoonlijk bedoeld maar een verbeterpuntje.
        Ik zou me daar en tegen ook best kunnen voorstellen dat mensen het daar wel indruk wekkend vonden.( EV is goed! )

Maar waar gebruikte je die sennheiser RE 66 pijpies voor? ( stand allone of meerdere personen )

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

Die Sennheisers, ja die werden gebruikt om 2 personen die achter een tafeltje, wat met make-up zaten te kloten, uit te versterken.

Later heb ik ze boven het drumstel gehangen, en beide ging goed.

Tja, ik ben het ook volledig met je eens dat het een beetje rommelig allemaal was; vooral de FOH dan. De volgende keer, zetten we de mengtafel gewoon bovenop een grote flightcase; maar door vervoersproblemen kon die even niet mee (zitten EV's in).

--> Maar wat denk ik vooral belangrijk voor ons is, om met dit soort dingen ervaring op te doen, het klonk goed (is natuurlijk ook belangrijk) en volgend jaar mogen we weer komen.

Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Jaap @ monitoring
            • Jun 2005
            • 61

mischien een tip, maar re 66's pijpjes zijn iets te veel van het goed boven een drum, gaat al heel snel wat scheller klinken, als je de me 64 gebruikt word het al een stuk minder schel maar mooi friss, maar kan me niet voorstellen dat je er last van gehad zal hebben met de ev's.
            daarbij pakt een 66 ook alles van de zijkant af, en dat gaat al snel rommelig klinken.

Comment

Working...